کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۱۸ خرداد

Shipt چهل میلیون دلار دیگر هم برای تبدیل شدن به برند تحویل مواد خوراکی غالب در ایالات متحده هزینه کرد. این شرکت در حال چالش با شرکت‌هایی چون Instactart، Amazon و Google قرار دارد، با این استراتژی که بسیاری از شهرهای ساحلی نظیر نیویورک و لس آنجلس را به نفع شهرهای بزرگی در جنوب شرق و Midwest نادیده گرفته است.
با این تامین مالی جدید از سوی حامیان قبلی شرکت شامل Greycroft Partners، e.ventures و Harbert Venture Partners، Shipt به دنبال توسعه‌ی 47 ناحیه‌ی کلان شهر و 20 میلیون خانواری است که در حال حاضر به آن‌ها خدمات‌رسانی می‌کند. هدف این شرکت رسیدن به 100 شهر در سال آینده است.
سیستم پرداخت این شرکت بدین شکل است که علاوه بر پرداخت هزینه‌ای که مشتریان قبل از تحویل سفارش دارند، Shipt از یک مدل عضویت سالانه که از روی Amazon شبیه‌سازی شده است استفاده می‌‌کند. در این حالت حق عضویت 99 دلار در هر سال است. Shipt همچنین بر روی تحویل‌های پر تقاضا متمرکز نشده بلکه چندین پنجره‌ی تحویل برای انتخاب دارد. با تنظیم و راه اندازی این پنجره‌های تحویل، شرکت می‌تواند مدیریت تدارکات را بهتر کند و بهره‌وری از سیستم تحویل را بهبود بخشد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه