کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۷ يکشنبه ۹ ارديبهشت

روز چهارشنبه فیسبوک گزارش مالی خود را منتشر کرد که نشان از رشد سهام این شبکه‌ی اجتماعی داشت. سود این شرکت به طرز چشمگیری رشد ۶۳ درصدی داشت، همینطور افزایش در تعداد کاربران بدون هیچ نشانی از ضربه‌ای که کسب‌وکار فیسبوک به خاطر رسوایی اخیرش در سوء استفاده از اطلاعات شخصی افراد نشان دهد.
اطلاعات درآمدی نشان می‌دهد  که این شرکت به سادگی پیش‌بینی‌های وال‌استریت را شکسته، سهام شرکت با رشد ۷.۱ درصدی به ارزش ۱۷۱ دلار رسیده است. رسوایی اخیر فیسبوک مربوط به کمبریج آنالیتیکا می‌شود که بر روی بیش از ۸۷ میلیون کاربر فیسبوک تاثیر گذاشت و منجر به عذرخواهی‌های متعدد از جانب مارک زاکربرگ شد، همینطور اعلان‌هایی برای قوانین و مقررات انتشار یافت که همگی در تلاش برای منصرف کردن کاربران از ترک این شبکه‌ی اجتماعی بود.
Daniel Morgan، مدیرعامل ارشد شرکت Synovus Trust که حدود ۷۳ هزار سهم در فیسبوک دارد، گفت “همگی درباره‌ی فیسبوک بد می‌گفتند، اما این گزارش درآمدی برای من بسیار مثبت است و تصدیق می‌کند که فیسبوک در شرایط خوبی است."
بر اساس گزارش Thomson Reuters، فیسبوک اعلام کرده است که کاربران فعال ماهانه‌اش در سه ماهه‌ی اول به ۲.۲ میلیارد نفر رسیدند که ۱۳ درصد بیش‌تر از سال قبل و مطابق با انتظارات است.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه