کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۲۵ بهمن

اعداد و ارقام گزارش شده از Canalys درباره‌ی فروش ساعت‌های هوشمند اپل نشان دهنده‌ی رشد 54 درصدی آن در سال 2017 نسبت به سال 2016 است. در سال گذشته Apple Watch در حدود 18 میلیون فروش داشت.
این محصول اپل به دو دلیل شاهد این رشد بالا است. مهم‌ترین آن‌ها در واقع پشتیبانی از شبکه‌ی LTE است. اتصال سلولار برترین قابلیت جدید در سری 3 این ساعت‌ها بود. همینطور این بدان معناست که این دیوایس توزیع گسترده‌ای را نصیب خود کرد، چراکه شرکای بیشتری فروش این محصول را در فروشگاه‌های خرده‌فروشی خود آغاز کردند.
Apple Watch از بازار گرمی در ایالات متحده‌ی آمریکا، ژاپن و استرالیا بهره‌مند گشت و در حال تلاشی سخت در بریتانیا، فرانسه و آلمان است.
Canalys گفت جای تعجب نیست نسخه‌ی سیم‌کارتی این ساعت همچنان بخش کوچکی از فروش کل را در حدود 13 درصد تشکیل می‌دهد. از آنجایی که اپل فروش مدل‌های قدیمی‌تر را با تخفیف ادامه می‌دهد، این درصد فروش بسیار کمتر از ساعت‌های سری 3 بدون LTE با 35 درصد و یک چهارم فروش های ترکیبی از سری‌های 1 و 2 در سال گذشته است.
در حالیکه فروش آیفون‌های شرکت گفته شده بود پایین‌تر از انتظارات Wall Street در سه ماهه‌ی چهارم باشد، فروش ساعت‌ها رشد چشمگیری را در طول فصل تعطیلات با بیش از 8 میلیون تجربه کردند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه