موبایل و تبلت
نيلوفر كل واخي۱۵:۳۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۱۵ خرداد

خودکار می تواند بسیار قدرتمندتر از شمشیر باشد، اما زمانی که صحبت از تلفن های هوشمند و تبلت ها به میان  می آید، به نظر می رسد که برای طرفدارن stylus ، انگشت در کنار وجود گزینه های محدود، از قدرت بیشتری برخوردار است. خوشبختانه دوستان کره ای ما از جمله Samsung و LG در حال نشان دادن کمی توجه به صفحه نمایش های doodler هستند، از جمله مدل قبلی Galaxy Note و مدل به بازار آمده ی پس از آن Stylus 2 که در حال حاضر به مدل پلاس آن ارتقا یافته است.


LG در ماه فوریه امسال به معرفی Stylus 2 پرداخت، و با وجود اینکه در میان نواحی مختلف به بازار نیامده است، اما به نظر می رسد که کمی از تاریخ گذشته باشد. این شرکت در این هفته به معرفی مدل Stylus 2 Plus پرداخت، که از همان صفحه نمایش 5.7 اینچی مانند مدل قبلی خود برخوردار است و وضوح تصویر آن از 1280x720 به1920x1080  ارتقا داده شده است.

CPU,RAM و حافظه ی آن همگی به وسیله ی  هشت پردازشگر هسته ای 1.4 Ghz تا دو برابر ارتقا یافته اند. به طوری که تا 1.2 GHz quad-core, 3 GB RAM و تا 32 GB افزایش یافته اند. دوربین عقب آن نیز تا 16 MP افزایش یافته است، در حالی که دوربین جلوی آن با همان کیفیت 8 MP باقی مانده است.

این ویژگی ها می توانند به عنوان بهترین سناریوی ممکن در نظر گرفته شوند، اگرچه، تولید آن در برخی نواحی متفاوت است. بنابراین بسته به این که اهل کجا هستید، ممکن است دستگاه شما از ویژگی هایی مانند 2 GB RAM ، 16 GB حافظه ی داخلی و دوربین عقب با کیفیت 13-MP و دوربین جلو. با کیفیت 5 MP برخوردار باشد، که در حقیقت از مدل قبلی پایین تر است.

اما نکته ی اصلی در این تفاوت، Stylus پوشش داده شده با نانو است. که از طرفی LG ادعا می کند، تجربه ی نوشتاری لمسی را برای کاربران به همراه می آورد که شباهت زیادی به حس استفاده از خودکار بر روی کاغذ دارد.


می توان حدس زد که با نبودن نشانه ای از مدل اصلی Stylus 2 در برخی از مناطق ( مانند آمریکا)، مدل پلاس آن ممکن است کاملا جایگزین مدل اصلی آن در همان نواحی شود.
جزئیاتی در مورد قیمت آن منتشر نشده است، اما مدل Stylus 2 Plus از هم اکنون در تایوان به بازار آمده است، و در هفته های آینده وارد آسیا، اروپا، آمریکای شمالی و جنوبی خواهد شد.

برچسب هاLGSmartphoneStylus 2
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

اسمارت فون جدید LG با نام G4 به زودی معرفی خواهد شد