ایران
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۷ سه شنبه ۲۲ خرداد

به گزارش فارس، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با بیان اینکه ضریب نفوذ تلفن ثابت به ۴۲ درصد و تعداد پورت‌های پرسرعت ADSL به ۵.۵ میلیون پورت رسیده، گفت: امسال حداقل سیصد هزار مشترک به سرویس فیبرنوری مخابرات اضافه می‌شود.
سید مجید صدری در مجمع عمومی سال ۱۳۹۷ شرکت مخابرات ایران از همکاری این شرکت با سندیکا، اتحادیه، شرکت‌های دانش بنیان و تولیدکننده‌های داخلی برای تحقق اهداف شرکت در سال جاری خبر داد.
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، توسعه‌ی بازار، توسعه‌ی سرویس‌های باندل، تحول در شبکه و فناوری اطلاعات و افزایش بهره‌وری در مدل عملیاتی را از مهم‌ترین اولویت‌های شرکت دانست.
وی اضافه کرد: حمایت از تولیدکنندگان داخلی، توسعه‌ی خدمات و اکوسیستم محتوا و همکاری با شرکت‌های FCP از دیگر برنامه‌های مهم شرکت در سال ۱۳۹۷ است.
وی گفت: با تمرکز بر توسعه‌ی باند پهن ثابت و موبایل، شصت درصد بازار اینترنت کشور را در اختیار داریم و در ضریب نفوذ تلفن ثابت از ۳۹ به ۴۲ درصد رسیده‌ایم.
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با تأکید بر وجود نگاه تجاری به سرویس FTTH گفت: تعداد پورت پرسرعت ADSL به ۵.۵ میلیون پورت رسیده و امسال نیز حداقل سیصد هزار مشترک به سرویس فیبرنوری شرکت اضافه خواهد شد.
مجمع عمومی عادی سالیانه و عادی به طور فوق‌العاده‌ی شرکت مخابرات ایران، امروز چهارشنبه ۲۳ خردادماه ۱۳۹۷ با حضور ۹۸ درصد سهامداران برگزار شد.
در این جلسه تقسیم ۴۰۰ ریال سود برای هر سهم تصویب شد. سازمان حسابرسی کل کشور به عنوان حسابرس و همچنین روزنامه‌ی اطلاعات به عنوان روزنامه رسمی شرکت تعیین شدند. پاداش اعضای هیات مدیره بر اساس میزان پاداش سال گذشته تعیین شد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه