موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۸:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۱۹ مهر

خوشبختانه اخیرا با نشت اطلاعاتی از کمپانی کره جنوبی سامسونگ توانسه ایم اطلاعاتی را در مورد گوشی Galaxy S8 بدست بیاوریم. گفته می شود این گوشی، دارای ویژگی های منحصر به فردی می باشد.
از جمله نوآوری های ذکر شده در این گوشی، عدم وجود دکمه هوم و وجود حسگر اثر انگشت بر روی این دکمه خواهد بود. گفته می شود قرار است حسگر در زیر صفحه نمایش قرار گیرد. البته این کار طراحی گوشی های سامسونگ را به کلی تغییر خواهد داد. از طرفی دیگر گویا سامسونگ قصد دارد لبه های منحنی را به طراحی منحصر به فرد همه پرچمداران خود بیفزاید.
به گفته نماینده این کمپانی کره ای، صفحه نمایش این گوشی، برای استفاده کاربران سهولت بیشتری خواهد داشت. صفحه نمایش، از چهار طرف خمیدگی خواهد داشت و سبب خواهد شد تا دیگر هیچ حاشیه ای برای صفحه نمایش وجود نداشته باشد و این یعنی بالاخره سامسونگ قرار است اولین کمپانی باشد که گوشی بدون حاشیه صفحه نمایش تولید می کند. شایعات حاکی از آن است که گوشی جدید سامسونگ نیز جک هدفون 3.5 میلی متری نیز نخواهد داشت.
دستگاه دارای دوربین دوگانه می باشد، که شایعاتی نیز در مورد اینکه دوربین دوگانه متشکل از دو دوربین مجزاست و یا تنها قرار است یک ماژول دوربین با دو لنز در گوشی تعبیه شود، اختلاف نظر وجود دارد.
ارائه این محصول برای اوایل سال آینده برنامه ریزی شده است. البته با مشکلاتی که برای پرچمدار سامسونگ پیش آمد امیدواریم مشکلات سبب تغییر زمان رونمایی پرچمدار جدید این کمپانی نشود.
سامسونگ تمام سعی خود را خواهد کرد تا ذهنیت منفی کاربران درمورد محصول معیوب خود را از بین ببرد. این کمپانی یک میلیارد دلار ضرر کرده است و 2.5 میلیون دستگاه خود را از بازار جمع آوری کرده است.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه