گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۴۰۰ سه شنبه ۲۸ ارديبهشت

به گزارش دیجیاتو، امروز شاهد اضافه شدن تبلیغی به اپلیکیشن اپل موزیک بودیم که احتمالا به راه‌اندازی سرویس HiFi اشاره می‌کند. حالا لوگوی جدیدی برای قابلیت استریم Lossless در وب‌سایت اپل موزیک مشاهده شده که به شایعات قبلی دامن می‌زند.
طراحی به نام Stijn de Vries در صفحه توییتر شخصی خود اعلام کرده که لوگوی Lossless را از نسخه تحت وب سرویس اپل موزیک پیدا کرده. البته ظاهرا یک لوگوی دیگر با عنوان Hi-Res Lossless هم طراحی شده که همین منبع آن را به اشتراک گذاشته است. این دو لوگو در حال حاضر از طریق وب‌سایت اپل موزیک قابل مشاهده نیستند، در نتیجه به نظر می‌رسد اپل به سرعت آن‌ها را حذف کرده است.
دو لوگوی مربوط به فرمت «بی‌اتلاف» (Lossless) احتمالا به عنوان علامتی در کنار آهنگ‌ها قرار می‌گیرند تا کیفیت بالاتر آن‌ها را نشان دهند. پیش‌تر هم در وب‌سایت اپل موزیک اشاراتی به قابلیت‌های این سرویس جدید از جمله صدای دالبی اتموس مشاهده شده بود.
طبق شایعات قبلی، اپل احتمالا فردا از سرویس جدید اپل موزیک Hi-Fi رونمایی می‌کند. منابع صنعت پخش و توزیع موسیقی گفته بودند که این سرویس احتمالا ۹.۹۹ دلار هزینه اضافه از مشترکان اپل موزیک دریافت خواهد کرد. در گزارش‌ها گفته شده که شاید نسل سوم ایرپاد هم همراه با همین سرویس معرفی شود.
انتظار داریم ایرپاد ۳ از نظر طراحی شبیه ایرپاد پرو باشد. ولی تفاوت این دو دستگاه در وجود قابلیت‌های پیشرفته‌ای مثل حذف نویز فعال خواهد بود. این دستگاه از مدت‌ها قبل در شایعات حاضر بود ولی «مینگ-چی کو»، تحلیلگر مشهور اپل باور دارد که تولید انبوه آن در سه‌ماهه سوم ۲۰۲۱ انجام می‌شود.
اسپاتیفای، بزرگ‌ترین رقیب اپل در دنیای استریم موسیقی، چند ماه پیش از راه‌اندازی سرویس مشابهی به نام اسپاتیفای HiFi خبر داد. این سرویس قرار است در دنباله سال جاری میلادی برای شماری از کاربران در بازارهای منتخب در دسترس قرار بگیرد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه