سرگرمی
سارا محمد علیئی۸:۰ - ۱۳۹۶ سه شنبه ۱۹ ارديبهشت

نظرات زیادی در مورد بازی های رایانه ای وجود دارد که بسیاری از کارشناسان در تلاشند این باورهای اشتباه را از میان بردارند. بسیاری از مردم معتقدند که بازی های رایانه ای درست مثل مواد مخدر اعتیاد آور هستند و اغلب این اعتیاد به بازی را حس می کنند.
به طبع بازی ها هنگامی رشد می کنند و تولید می شوند که مخاطبان بیشتر و بیشتر میل به بازی کردن داشته باشند. با این حال کارشناسان می گویند بازی های رایانه ای همانند مواد مخدر نمی تواند اعتیاد ایجاد کند. هنگامی که افراد تلاش می کنند تا بازی های رایانه ای را به عنوان یک بیماری مانند اعتیاد به مواد مخدر طبقه بندی کنند، پزشکان را متعجب خواهند کرد، زیرا از نظر آنان این امکان وجود ندارد.
از نظر بسیاری از مردم توسعه ی بازی های رایانه ای بدون آموزش و دانش تولید می شوند. برای تبدیل شدن به یک توسعه دهنده ی حرفه ای بازی های رایانه ای، دریافت آموزش عالی نیاز است. در حال حاضر بسیاری از دانشگاها در سراسر جهان، آموزش هایی برای دریافت تخصص در این زمینه ارائه می دهند.
از نظر مردم توسعه دهندگان این بازی ها کل وقتشان را سرگرم بازی کردن می گذارند، اما در اشتباهند زیرا توسعه ی بازی های کامپیوتری یک شغل محسوب می گردد. آنها در تولید بازی دائما با ارقام و محاسبات سروکار دارند و حتی بعضی از قسمت های کوتاه بازی را بارها و بارها تکرار می کنند تا نمونه ی درست را تولید کنند که این کار برای افراد معمولی بسیار خسته کننده خواهد بود. توسعه دهندگان می گویند بازی های رایانه ای تولید شده نه تنها باعث کند ذهنی در افراد نشده بلکه سبب می شود تا مناطقی در مغز فعال تر گردد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه