نرم افزار
سارا محمد علیئی۲۲:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۱۴ تير

کمپانی گوگل، مانند دیگر شرکت های فناوری در تلاش برای حفظ سیاست حریم خصوصی کاربرانش است اما برای اینن کار نیاز به کسب مجوز از کاربران خود می باشد .به تازگی مجموعه ای از اطلاعات کاربران در این پایگاه تغییر کرده است و این مورد حذاقل به نفع کاربران این کمپانی نیست .   در حال حاضر، گوگل با رضایت کاربران خود، قصد جمع آوری اطلاعات شخصی کاربران خود را دارد اما با این عنوان که قصد افشای آن ها را ندارد.
طی نظر کارشناسان آلمانی: سازمان Google بیش ازحد لازم به جوع آوری اطلاعات کاربران می پردازد و در طول زمان مشخص شد، افرادی که در موتور جستجوکوگل نیز کار می کرده اند با این کار اجازه دسترس را به این کمپانی می داده اند.
آن ها برای که برای جمع آوری اطلاعات از تماس ها، پیام های متنی گوشی های هوشمند استفاده می کرده اند و تمام مقاصد را بدست می آوردند سپس هر پاسخ وارده را به طور خودکار به سرور شرکت های بزرگ منتقل می کردند.
کارشناسان می گویند این شرایط در هیچ کدام از خدمات شرکت ها تاثیر نخواهد داشت و قبول یا رد این موضع دلیل مناسبی برای استفاده این شرکت ها از اطلاعات شخصی افراد است. حال سوال این است که چرا گوگل قصد این کار را دارد ودر مقابل چرا اپل اجازه افشای اطلاعات کاربرانش را حتی به دستگاه های دولتی نداده و حتی هکر ها نتوانسته اند اطلاعات شخصی کاربرانش را هک کنند.

برچسب هاgoogle
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

خودروی بدون راننده گوگل از تابستان امسال وارد خیابانها می شود