ایران و جهان
سارا محمد علیئی۱:۰ - ۱۳۹۷ شنبه ۲۹ ارديبهشت

رئیس کمیته‌ی ارتباطات مجلس شورای اسلامی از بررسی اقدامات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در حمایت از کالای ایرانی در هفته‌ی آینده خبر داد.
رمضانعلی سبحانی‌فر در گفتگو با مهر اظهار داشت: کارگروه بررسی وضعیت کالاهای ایرانی، اقدامات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در صیانت و حمایت از تولیدکنندگان کالای ایرانی را بررسی می‌کند.
رئیس کمیته‌ی ارتباطات مجلس شورای اسلامی با اشاره به تشکیل کارگروهی برای بررسی وضعیت کالاهای ایرانی حوزه‌ی فناوری اطلاعات و ارتباطات در راستای عمل به شعار امسال (حمایت از کالای ایرانی) ادامه داد: این کارگروه روز سه‌شنبه‌ی هفته‌ی جاری با حضور مجموعه معاونت‌های وزارت ارتباطات و اعضای اتاق بازرگانی تشکیل جلسه می‌دهد.
سبحانی‌فر اظهار داشت: وضعیت تولید کالاهایی که در کشور توانایی تولید دارند باید بررسی و اقدامات حمایتی در دست انجام باید توسط معاونت‌های وزارت ارتباطات گزارش شود تا بتوان بر اساس آن از تولیدکنندگان داخلی حمایت کرد.
وی با اشاره به اینکه در راستای حمایت از تولید داخل در حوزه‌ی فناوری اطلاعات و ارتباطات ردیف اختصاصی بودجه به وزارت ارتباطات تعلق گرفت، اضافه کرد: در این زمینه ۱۴۰ میلیارد تومان تسهیلات کم‌بهره از سوی وزارت ارتباطات در اختیار تولیدکنندگان قرار خواهد گرفت که این موضوع در بودجه‌ی سال ۹۷ آمده است.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه