ایران
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۸ پنج شنبه ۱۲ ارديبهشت

به گزارش پیوست، الوپیک با عقد قرارداد با فروشگاه‌های زنجیره‌ای یاران دریان و خرید استارت‌آپ دکان سرویس «الومارکت» خود را به زودی راه‌اندازی می‌کند.
مهدی نایبی، مدیرعامل الوپیک،سرویس فعال درحوزه‌ی پیک موتوری آنلاین، در مورد این قراردادها و نحوه همکاری با یاران دریان به پیوست گفت: «در راستای تبدیل شدن به سوپراپ الوپیک در آینده نزدیک قرار است چند سرویس جدید به الوپیک اضافه کنیم. یکی از این سرویس‌‌‌ها الومارکت است. به همین منظور قرارداد انحصاری با مجموعه فروشگاه‌های زنجیره‌ای یاران دریان که عرضه‌کننده کالاهای فروشگاهی است، منعقد کردیم. در همین زمان استارت آپ دکان را نیز خریداری کردیم. این استارتاپ شرکتی پیشرو در زمینه سفارش آنلاین کالای فروشگاهی است.»
او ادامه داد: «همه این مجموعه‌ها قرار است زیرمجموعه الوپیک شوند. البته برای توسعه زیرساخت سرویس الومارکت با مجموعه شرکت‌های سرمایه‌گذاری توسعه صنعت و تجارت برای جذب سرمایه نیز قرارداد بستیم.این گروه شرکت‌ها سرمایه‌گذار استارتاپ دکان نیز هستند»
به گفته نایبی راه‌اندازی الومارکت به زمان نیاز دارد اما در آینده‌ای نزدیک کاربران در هر کجا که هستند می‌توانند اقلام فروشگاهی خود را سفارش دهند. او همچنین تاکید کرد: «الومارکت فعلا در تهران فعالیت می‌کند و سپس در شهرهای دیگر راه‌اندازی می‌شود.»
نایبی در پاسخ به این سوال که چه مزیتی میان الوپیک و رقبای دیگر است، گفت: « الومارکت یک سوپرمارکت تقاضا محور (on demand) است. وقتی کاربر از دیجی کالا یا اسنپ مارکت کالایی سفارش می‌دهد چند ساعت بعد یا روز بعد برای او ارسال می‌شود. اما اگر از الومارکت کالایی سفارش دهد، زیر یک ساعت قطعا سفارش‌ها را برای مشتری ارسال می‌کنیم.»
او به دیگر تفاوت‌های الومارکت و رقبای دیگر اشاره و بیان کرد: «الومارکت به صورت کامل می‌تواند تمام تهران را پوشش دهد و نیازهای کاربران از هرکجا تهران را تامین کند اما رقبای دیگر به این صورت فعالیت نمی‌کنند. ما همچنین رابطه نزدیکی با فروشگاه یاران دریان داریم و می‌توانیم به انبار آن‌ها دسترسی داشته باشیم و بررسی کنیم که چه کالاهایی در چه مناطقی دارند. از طرفی دیگر ناو پیک موتوری الوپیک نسبت به بقیه رقبا کامل‌تر و تعداد سفیران ما خیلی بیشتر است. این دو موضوع باعث می‌شود تا بتوانیم در سریع‌ترین زمان کالای مورد نیاز مشتری را به او برسانیم.»
گروه الوپیک علاوه بر راه‌اندازی الومارکت تغییرات دیگر هم در مجموعه خود ایجاد کرده‌اند که بر اساس بیانیه‌ای که به رسانه‌ها ارسال کردند، سرویس الوفود و الوتاکسی نیز در آینده‌ای نزدیک کار خود را آغاز خواهند کرد.
پیشتر نیز الوپیک با همکاری شرکت ملی پست سرویس الوپست را راه‌اندازی کرد.سرویس الوپست این امکان را فراهم می‌‌کند تا شهروندان از در منزل یا محل کار بسته پستی خود را به هرجایی از کشور که می‌خواهند ارسال کنند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه