تکنولوژی
الناز فرجی۹:۱ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۲۱ ارديبهشت

زمانی که ارتباط وای فای شما قطع میشود، غالبا مجبورید 5 دقیقه از وقتتان را صرف خاموش و روشن کردن مجدد مودم ، مسیریاب یا اکسس پوینت شبکه تان کنید، به این امید که اتصال وای فای مجددا برقرار شود. ResetPlug نام محصولی است که میتواند این پروسه ی رنج آور را برای شما به صورت اتوماتیک انجام دهد.
ResetPlug در اصل یک پریز هوشمند است که اتصال وای فای شما را پایش میکند و اگر تشخیص دهد که ارتباط قطع شده، زمانی که ارتباط مجددا برقرار نشده، همه ی دستگاه های متصل به خودش را ری  استارت خواهد نمود. اگر بطور همزمان از مودم و مسیریاب و اکسس پوینت استفاده میکنید، میتوانید به سادگی آنها را به یک چندشاخه برق متصل نموده و چند شاخه را به ResetPlug وصل کنید.
ResetPlug نوع ساده شده ای  از محصول دیگری بنام The Amazing Jellybean است که چند سال قبل توسط Kickstarter به بازار عرضه شده است. The Amazing Jellybean قادر است مودم و مسیریاب را به ترتیب صحیح ری استارت کند (که این روش مطلوب تر و نتیجه بخش تر است)، در حالی که ResetPlug فقط میتواند همه ی دستگاههای متصل به خودش را همزمان ری استارت کند. بنابراین اگر دستگاهها یا تنظیماتشان قدیمی یا حساس هستند و ارتباط به آسانی قطع میشود، احتمالا ResetPlug گزینه ی مناسبی برای شما نیست.


اتوماتیک کردن مسئله ای که چندان پرتکرار نیست و میتواند براحتی بصورت دستی انجام شود، احمقانه بنظر میرسد، اما شرکت MultiNet ، سازنده ResetPlug بر این باور است که این محصول برای افرادی که متکی به شبکه های بیسیم بوده و از تجهیزات شبکه مانند آژیرهای خطر ، دوربین های امنیتی ، سرورها ، حسگرها و وسایل هوشمند، دور هستند، ضروری است.
ResetPlug برای دوشاخه های استاندارد آمریکا طراحی شده است، اما می تواند در محدوده ی برق 90 الی 260 ولت AC کار کند بنابراین با استفاده از آداپتورهای مناسب میتواند در اغلب کشورهای دنیا مورد استفاده قرار گیرد. شرکت سازنده اعلام کرده که درآینده نزدیک نسخه ی بین المللی محصول ارائه خواهد شد.
شما میتوانید ResetPlug را به قیمت 60 دلار بصورت آنلاین سفارش دهید.

برچسب هاWi-FiResetPlug
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

ردیابی از طریق وای‌فای