تکنولوژی
الناز فرجی۸:۴۹ - ۱۳۹۵ شنبه ۱۱ ارديبهشت

صدای الکسا ، دستیار دیجیتال توسط آمازون اکو به شما ارائه شد و در روز پنج شنبه کارش را با یک دستگاه سوم شخص شروع میکند . حالا اگر میخواهید استعداد های همکاری او را استفاده کنید باید از یک وسیله ی متصل به وای فای به نام triby استفاده کنید . Invoxia از triby پرده برداری کرد ، نوعی بلندگوی هوشمند . اواخر سال پیش این کمپانی با 100 میلیون دلار سرمایه به این گروه کمک کرد تا الکسا را در محصولاتشان به کار گیرند . استیو رابوچین ، نائب رئیس amazon alexa در بیانه ای به mashable گفت " به عنوان یکی از اولین کمپانی های سرمایه گذاری الکسا ، خوب است که میبینیم triby الکسا را به مشتریانش ارائه میدهد . ما معتقدیم صدا یکی از طبیعی ترین راه ها برای ارتباط با تکنولوژی در خانه است . که این یکی از دلایلی است که ما سرویس  صدای الکسا را برای دستگاه سازان و طراحان به صورت مجانی آماده گذاشتیم .
همچنین باید به این مساله اشاره کرد که فرمان های الکسا در triby متفاوت نیستند . با اینکه شکل وسیله کاملا متفاوت است . در ویدئو ، tribyبه صورت مغناطیسی روی یخچال قرار گرفته و هر چیزی را ارائه میدهد مانند اطلاعات غذا ، اخبار ، موزیک و همچنین توانایی برقراری تماس از طریق گوشی های  جفت شده . این دستگاه یک صفحه ی 2.9 اینچی دارد .
چیز دیگری که این دستگاه را از دستگاه های الکسا متفاوت میکند طراحی آن است . با بسته بندی خاکستری و همچنین یک پرچم پلاستیکی کوچک در یک سمتش وقتی پیام می آید . این دستگاه که توسط  micro USB شارژ میشود دو هفته عمر باتری دارد ، گرچه برای دستگاه های منفعل پس زمینه حداقل یک ماه شارژ دارد . این وسیله 4 میکروفون ، دو بلند گو و سنسور های دما و رطوبت دارد .
حالا الکسا به دیگر سازندگان دستگاه ها ارائه میشود . قیمت Triby 199 دلار است و آپدیت الکسایش امروز آماده است .

برچسب هاAmazon Alexa
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

Volkwagen به اتومبیل‌های خود دستیار صوتی Amazon را اضافه می‌کند