موبایل و تبلت
مصطفی طبری۱۱:۱۳ - ۱۳۹۴ چهارشنبه ۲۰ خرداد

اگر یک شهروند ژاپنی باشید و اپراتور NTT DoCoMo نیز در منطقه شما خدمات بدهد، آن وقت شانس داشتن یک گوشی سطح بالا با تم دیزنی از شرکت ال جی را خواهید داشت!
این اسمارت فون که با شماره مدل DM-01G معرفی شده، هشتمین محصول از خانواده دیزنی این کمپانی کره ای محسوب می شود که اوایل امروز بطور رسمی معرفی شد.
همانطور که از تصاویر مشخص است، یک اسمارت کاور با طرح میکی ماوس به همراه گوشی ارائه می شود که مشابه کیس های Quick Circle در گوشی های سری G ال جی می باشد. این کاور هوشمند به شما یک سری اطلاعات کاربردی را نشان می دهد. همچنین در قسمت جلویی کاور از کریستال های Swarovski استفاده شده که از قلعه ی سیندرلا به سمت بالا چیده شده اند! این کاور همچنین در رنگ های مختلفی شامل آبی، سفید و صد البته صورتی قابل تهیه است.


از نظر مشخصات، ال جی DM-01G از یک صفحه نمایش 5.2 اینچی IPS با وضوح فول اچ‌دی، چیپست کوالکام اسنپدراگون 801، 2 گیگابایت رم، 16 گیگابایت حافظه داخلی و یک باتری قابل تعویض 2920 میلی آمپری بهره می برد. در این گوشی مجموعه ای از تم های الهام گرفته از محصولات دیزنی شامل، The Little Mermaid، Cinderella، Alice in Wonderland و Frozen نیز نصب شده است.
در حال حاضر این گوشی صرفاً برای اپراتور مخابراتی مذکور عرضه شده و حرفی از عرضه عمومی آن زده نشده است.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

V10 پرچمدار جدید ال جی با دو نمایشگر و دو دوربین سلفی معرفی شد