موبایل و تبلت
سید سجاد احمدی۱۰:۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۱۱ تير

برنامه محبوب یادداشت برداری و برنامه ریزی منظم معروف Evernote در حال ایجاد تغییراتی در بخش کاربری نرم افزار است، این تغییرات از همین امروز آغاز می شوند.

اگر فایل هایتان را بین دو دیوایس استفاده می کنید مشکلی ندارید، اما اگر دسترسی به آن ها را بین بیش از دو دیوایس می خواهید باید با سرویس رایگان خداحافظی کنید.
اگر از این برنامه بین بیش از دو دیوایس به طور همزمان استفاده می کنید شرکت نامبرده به شما فرصتی برای آپگرید کردن اکانتتان خواهد داد، اما این فرصت زیاد نخواهد بود. در آخر شما مجبورید برای استفاده از سرویس فعلی خود بین دو طرح Plus و Premium یکی را انتخاب کنید که به ترتیب برای شما 4 و 8 دلار آب می خورند، لازم به ذکر است که این دو سرویس در گذشته با هزینه 3 و 6 دلار ارائه می شد. اکانت Plus به شما 1گیگ فضای ذخیره سازی ماهانه هم خواهد داد.

دلیل این تغییرات به نظر روشن می رسد؛ مدیر عامل این شرکت در نظر دارد که سرویس ارزشمندش را با هزینه ای معقول و به صرفه تر برای شرکت در اختیار کاربران قرار دهد.

به گفته آقای کریس اُنیِل، مدیر عامل شرکت: «قرار نیست امتیازات بیشتری به سرویس ها اضافه کنیم، و از لطف و علاقه شما کاربران عزیز به برنامه نیز سوء استفاده نخواهیم کرد. در واقع هدف ما از این تغییر هزینه ها در راستای بهبود بلند مدت سرویس و ارائه تغییرات و بروزرسانی های خلاقانه به برنامه است، به طوری که بتوانیم در آینده خدمات بهتر و کاربردی تری را در اختیار شما قرار دهیم، این اقدامات و بروز رسانی ها به انرژی، زمان و هزینه بیشتر نیاز دارند. درخواست ما از شما در راستای بهبود خدمات و سرویس های آینده برای شماست».

برچسب هاPremiumSyncPlus
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

آیا نور آبی ساطع شده از موبایل شما را شبها بیدار نگه میدارد؟ آیا این نور بر مقدار خواب و کیفیت آن تاثیرگذار است؟