اپلیکیشن
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۷ پنج شنبه ۲ فروردين

سال گذشته گوگل اپلیکیشن‌های Instant را راه‌اندازی کرد، روشی برای توسعه‌دهندگان که به کاربران امکان تجربه‌ی طبیعی برنامه‌ها را می‌دهد بدون اینکه نیاز به هیچ نصبی داشته باشند. کافی است کاربران به سادگی بر روی این اپلیکیشن‌ها تپ کنند تا به شکل فوری بارگذاری شوند.
و حالا این شرکت این قابلیت را برای بازی‌ها گسترش می‌دهد. به لطف این امکان، کاربر می‌تواند سطح یک و دوی بازی‌هایClash Royale و Final Fantasy XV را بدون نیاز به انجام فرایند نصب معمول ببیند. به جای روش معمول، شما می‌توانید به راحتی سری به Google Play Store بزنید، بازی که این ویژگی را دارا است پیدا کنید و بر روی دکمه ی "Try Now" تپ کنید.
مدیران محصول Google Play،  آقایانJonathan Karmel و Benjamin Frenkel گفتند که این تیم از تجربه‌ی ساخت برنامه‌های Instant چیزهای زیادی یاد گرفته است. اگرچه در زمینه‌ی بازی‌ها، این تیم تصمیم به افزایش حداکثری اندازه‌ی فایل از 2 به 10 مگابایت گرفته است که واقعا تعجب برانگیز نیست، به این معنا که بازی نیاز به موارد گرافیکی بیشتری نسبت به اپلیکیشن‌های معمول لیست دارد.
به گفته‌ی مدیران این محصول گوگل، ایده‌ی اصلی این پروژه پیشبرد یافته‌ها است. برای انجام این کار، این تیم لیست Arcade جدید را در برنامه‌ی Google Play Games تازه اضافه می‌کند تا محصول فعلی بازی‌های Instant را نمایان‌تر کند و مجموعه‌ی Instant Google Play را در Google Play Store راه‌اندازی کند. مزیت اصلی این بازی‌های فوری این است که کاربران می‌توانند بدون نیاز به نصب چیزی آن را بازی کنند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه