اپلیکیشن
سارا محمد علیئی۷:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۲۲ اسفند

در شبکه ی اجتماعی محبوب Instagram در حال حاضر می توان با توجه به موقعیت مکانی از استیکرهای متنوعی استفاده کرد. کاربرانی که با SnapChat کار کرده اند، با نحوه ی عملکرد استیکر های موقعیت مکانی یا همان ژئو استیکرها آشنا هستند. به نظر Instagram به صورت کاملا آشکاری از SnapChat تقلید می کند، اما هر چه که هست کاربران با افزوده شدن به ویژگی های این برنامه رضایت بیشتری خواهند داشت. هم اکنون این سرویس در مرحله تست برای کاربران دو شهر نیویورک و همچنین جاکارتا قابل دسترس می باشد و در آینده ای نزدیک به صورت به روزرسانی عمومی در دسترس همه ی کاربران قرار خواهد گرفت.
در حال حاضر بیش از دوجین از این استیکرها برای این دو شهر آزمایشی طراحی شده است. شما می‌توانید از استیکرهای مبتنی بر موقعیت مکانی برای تزئین ویدیوها و تصاویر بخش استوری‌های این شبکه‌ی اجتماعی استفاده کنید.  البته به گفته ی توسعه دهندگان نسخه آزمایشی در صورت استقبال از سمت کاربران به صورت عمومی منتشر خواهد شد.
باید به این نکته نیز اشاره کرد که توسعه دهندگان Instagram مدت زیادی است سعی دارند استیکر های متنوعی را به اینترفیس برنامه بیفزایند که متاسفانه به دلیل شرایط خاص جغرافیایی برخی از تصاویر امکان بارگذاری و ارسال را ندارند.
در بخش استوری Instagram با کلیک بر روی دکمه‌ی استیکر، گزینه‌ای در بالای صفحه برای دسترسی به استیکرهای مبتنی بر موقعیت مکانی نمایان خواهد شد. به عنوان مثال اگر در جاکارتا زندگی می کنید، گزینه هایی متناسب با فرهنگ آداب و غذای همان محل برای شما قابل استفاده خواهد بود. دنبال کنندگان شما نیز با کلیک بر روی استوری می توانند نقشه ی مکانی را که در آن قرار دارید را مشاهده نمایند. البته به این نکته توجه داشته باشید که این امکان تنها برای دنبال کنندگان شما میسر خواهد بود.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه