گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۷ يکشنبه ۱۱ آذر

پس از سه سال راه‌اندازی، گوگل این سرویس مرکزی‌اش را رسمی‌تر می‌کند. Project Fi قابلیت‌های بلندپروازانه‌تری می‌گیرد و صاحب نام جدیدی می‌شود: Google Fi. اما خبر مهم‌تر اینکه، حالا این پروژه از تعداد زیادی تلفن‌ها از جمله آیفون و اکثریت گوشی‌های اندرویدی پشتیبانی می‌کند.
این اولین‌بار نیست که Project Fi با گوشی‌های اپل کار می‌کند، کاربران قبلا می‌توانستند یک سیم کارت که تنها برای اتصال به شبکه‌ی دیتای موبایل استفاده می‌شود را برای  iPads خود استفاده کنند. از نظر فنی، سیم کارت Project Fi همیشه در آیفون کار می‌کرد، و تنظیمات دیتا بر روی موبایل را سازگار می‌ساخت. اما حالا گوگل پشتیبانی از آیفون‌ها را برای مشتریان جدید به طور مستقیم آغاز کرد، اگر چه شرکت می‌گوید این حمایت هنوز در حالت آزمایشی است و نیاز به مراحل بیشتری برای راه‌اندازی دارد. برای سهولت این فرایند، یک اپ جدید Fi iOS در کنار آن قرار می‌گیرد.
Google Fi یک MVNO است که از "اپراتور شبکه‌ی مجازی موبایل" گرفته شده است. این بدان معنا است که سرویس واقعی کاربر از اپراتورهایی بزرگ‌تر می آید؛ Fi از T-Mobile، Sprint، و US Cellular به عنوان پشتیبان اصلی استفاده می‌کند. با این حال، تنها تعداد کمی از موبایل‌ها (مانند پیکسل‌ها و دیگر محصولات گوگل) قادرند به طور خودکار بین شبکه‌های حامل جابه‌جا شوند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه