اپلیکیشن
مصطفی طبری۶:۲۹ - ۱۳۹۴ شنبه ۶ تير

اگرچه برای چت کردن در فیسبوک به برنامه پیام رسان نیاز دارید اما دیگر لازم نیست برای چت، در این شبکه اجتماعی داشته باشید. فیسبوک بطور رسمی اعلام کرد که کاربران تنها با درج شماره همراه خود می توانند ثبت نام کرده و در گفتگو وارد شوند.
این خبر باعث تعجب بسیاری از کارشناسان شد، چرا که با اقدامات پیشین فیسبوک برای تسخیر فضای مجازی متناقض محسوب می شود. البته باید بدانید که برخی امکانات پیام رسان صرفاً برای کاربران این شبکه اجتماعی قابل دسترس خواهد بود که می توان به همگام سازی پیام ها بین دستگاه های مختلف و امکان دسترسی به مخاطبین فیسبوک اشاره کرد.


اما چگونه بدون داشتن یک اکانت فیسبوک در پیام رسان ثبت نام کنید:
1) اپلیکیشن پیام رسان را از این آدرس دانلود و نصب نمایید.
2) این اپلیکیشن را اجرا کنید.
3) در صفحه خوش آمدگویی روی نوشته "Not on Facebook?" لمس کنید.
4) بر روی گزینه Option لمس کرده تا بتوانید با استفاده از نام، شماره همراه و یک عکس ثبت نام کنید.
5) چت کنید!


گفتنی است این قابلیت جدید برای کاربران مناطق آمریکا، کانادا، پرو و ونزوئلا ارائه شده و هنوز در سراسر جهان قابل دسترس نمی باشد که البته طبیعتاً این اتفاق در روزهای آینده خواهد افتاد.
بطور کلی این یک حرکت هوشمندانه از سوی فیسبوک بود، چرا که مسنجر یک ابزار ارتباطی بسیار عالی برای کاربران محسوب شده و افرد بیشتری را برای استفاده از فیسبوک ترغیب می کند. پیام رسان فیسبوک علاوه بر پیام های متنی امکان تماس ویدیویی، ارسال پول برای دوستان، تماس صوتی، چت گروهی، استیکرها و غیره را نیز به کاربران ارائه می کند.


اگر از کاربران فیسبوک هستید می توانید با این پیام رسان با دوستان خود بیشتر و بهتر در ارتباط باشید. حتی اگر عضو فیسبوک نیستید، باز هم امکان استفاده از این ابزار ارتباطی بسیار عالی برایتان فراهم شده است.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

Facebook ویژگی Stories را به اپلیکیشن پیام‌رسان خود افزود