پوشیدنی
سارا محمد علیئی۱۴:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۲۲ شهريور

سوالی که اول از همه توجه همگان را در مورد هدفون های جدید اپل به خود جلب می کند این است که، آیا این هدفون را می توان برای دستگاه های دیگر نیز به کاربرد یا نه؟
توسعه دهندگان این هدفون این اطلاعات را تایید کرده اند که هدفون جدید با دستگاه های حدید کاملا سازگار است و برای مثال به راحتی می توان از آن برای پلت فرم watchOS 3 و سیستم عامل آی او اس 10 از آن استفاده کرد.
لازم به ذکر است که اپل در هنگام رونمایی از این هدفون اعلام کرد جک هدفون 3 میلیمتری دیگر منسوخ شده و جای خود را به تکنولوژی Lightning اپل برای اتصال داده است. و این تکنولوژی بصورت دائمی جایگزین جک 3.5 میلیمتری خواهد بود.
به گفته نمایندگان اپل هدست جدید اپل تنها یک هدست سنتی بلوتوث، است که هیچ نگرانی برای همگام سازی با سایر دستگاه ها برای آن وجود ندارد.
در کل عملکرد این هدفون بسیار آسان است و به راحتی به سیری و دستگاه های دیگر متصل می شود. لازم به ذکر است توسعه دهندگان برای این هدفون از پردازنده W1استفاده کرده اند که از اتصال بیسیم دستگاه پشتیبانی می کند.
این هدفون دارای سنسورهای مادون قرمز، می باشد که مشخص می کند که آیا دستگاه به درستی در گوش قرار گرفته است یا نه. هدفون ایرپاد بدون اتصال به شارژر می تواند تا 5 ساعت کار کند.

برچسب هاApple AirPodsWatchOs 3
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

اپل، macOS Sierra beta را در دسترس عموم قرار داده است