اپلیکیشن
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۲۴ شهريور

آیا کافی‌شاپ مورد علاقه‌تان هم وارد بازی شده است؟
Swarm امروز شاهد به‌روزرسانی‌ خواهد بود. بیش از دو سال است که از جداسازی این دو سرویس از شرکت مادر یعنی Foursquare می‌گذرد. اغلب هم کاربران در تمایز بین این دو برنامه‌ی کاربردی دچار اشتباه می‌گردند. Swarn برنامه‌ای برای به اشتراک‌گذاری مکان‌های مورد بازدید کاربر و رقابت برای شهردار شدن نمادین آن مکان‌ها است، در حالی که Foursquare برای پیدا کردن فروشگاه‌ها، رستوران‌ها و … در نزدیکی محل تردد و یا زندگی است.
اماSwarm از نسخه‌ی ۴.۷ آن شاهد به‌روزرسانی جالبی می‌گردد که امکان ارائه‌ی پیشنهاد‌هایی از کسب‌وکارهای محلی را فراهم می‌کند. به عنوان مثال اگر کاربری تعداد مشخصی Check-in در کافی‌شاپ محبوب خود نماید، می‌تواند یک فنجان قهوه‌ی فرانسه‌ی رایگان دریافت نماید. هم‌اکنون این پیشنهادها از طریق شرکت‌های واسط به Swarm وارد می‌شوند اما به زودی امکان ارائه‌ی پیشنهاد مستقیم برای کسب‌وکارها فراهم می‌گردد. بنابراین سکه‌های به دست آمده در Check-inها به عنوان پول واقعی قابل استفاده نیستند و تنها جنبه‌ی ترغیب کاربر جهت استفاده‌ی بیشتر و پیدا کردن پیشنهادهای جذاب کسب‌وکارها را دارند.

به گفته‌ی رئیس بخش محصول Foursquare، در ابتدای جداسازی Swarm، کاربران فراوانی از این تغییر ناخشنود بودند و ابراز سردرگمی می‌کردند. اما خوشبختانه آن روزها به پایان رسیده است.
سند این گفته هم عبور Swarm از مرز ۱۰ میلیارد Check-in می‌تواند باشد. این شرکت همچنین Swarm را از حالت شبکه‌ی اجتماعی که کاربران تنها مکان مورد بازدید خود را به اشتراک می‌گذاشتند، به حالت رقابتی و همراه با گرفتن جایزه بدل کرده است.

برچسب هاOfferSwarmCoinDeal
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

توافق Intel و ARM برای تولید چیپ‌ست‌های مشترک