تکنولوژی
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۲۰ بهمن

امروز Viber، یکی از محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های رمزگذاری شده‌ی چت که تحت مالکیت کمپانی راکوتن می‌باشد، ویژگی جدیدی تحت عنوان "پیام‌های سری" را برای نخستین‌بار به این سرویس اضافه نموده است. از طریق این ویژگی کاربر این اجازه را دارد کنترل بیشتری بر روی مکالماتش داشته باشد. این ویژگی همچنین به کاربر امکان می‌دهد که تعیین کند چه عکس‌ها و ویدیوهایی را در آرشیو چت خود با دیگر کاربران به اشتراک بگذارد. Viber همچنین به کاربرانش این اجازه را می‌دهد که بتوانند پیام‌ها را از هر دو طرف مکالمه پاک کنند.
این ویژگی پیام‌رسانی محرمانه به کاربران این اجازه را می‌دهد که بتوانند با تنظیم یک بازه‌ی زمانی، تصاویری را که تمایل به اشترکشان دارند اما نمی‌خواهند در آرشیو باقی بمانند، به شیوه Snapchat ارسال نمایند. یک تصویر می‌تواند برای یک گیرنده ارسال شود و مدت زمان نمایش آن 1، 3، 7 و یا 10 ثانیه باشد. پس از اتمام زمان موردنظر گیرنده دیگر قادر به دیدن عکس نمی‌باشد.
هم‌اکنون در Viber یک ویدیو را می‌توانید با این امکان ارسال کنید که گیرنده تنها یک بار بتواند آن را تماشا کند و پس از آن از آرشیو پاک شود. این ویژگی Viber برای مکالماتی تک‌به‌تک و یا گروهی بر روی سیستم‌عامل‌های Android و iOS قابل استفاده است.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه