اپلیکیشن
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۱۷ مهر

خبر خوب برای علاقه مندان پریزما شاید این باشد که امکان تبدیل ویدئو های 15 ثانیه ای هم به ویژگی های این برنامه اضافه شد. کاربران زیادی تنها در روز اول اقدام به تبدیل ویدئو های 15 ثانیه ای خود با ویرایش های پریزما نمودند و در سایت رسمی از توسعه دهندگان این برنامه تشکر کردند.
به گفته توسعه دهندگان، ویژگی جدید این نرم افزار، که مجموعه ای از فیلتر های تصویری، برای ویرایش فیلم می باشد، به برنامه افزوده شده و کاربران با دانلود این مجموعه می توانند، امکان ویرایش ویدئو ها را داشته باشند . کاربر تنها با انتخاب ویدئو و فیلتر مورد نظر شاهد فیلم ویرایش شده خواهد بود و می تواند آن را در شبکه های اجتماعی به نمایش بگذارد.
در حال حاضر به روز رسانی این نرم افزار برای تمام مخاطبان iOS و اندروید قابل دسترس خواهد بود. البته امکان تبدیل فایل های GIF نیز تا چند روز آینده میسر خواهد شد. برنامه پریزما محصول کمپانی روسی Prisma Labs در سال 2016 می باشد.
در تاریخ 11 ژوئن این برنامه به صورت رایگان برای اپل منتشر شد و تنها با گذشت یک هفته کاربران اندروید نیز توانستند از آن لذت ببرند. برنامه پریزما دارای فیلتر هایی  پرطرفدار برای ویرایش تصاویر مانند تصاویر ونگوگ، پیکاسو، مونک و یا لویتان می باشد و کاربر می تواند به دلخواه خود تصویر مورد نظرش را با این برنامه ویرایش کند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه