اپلیکیشن
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۲ فروردين

از شروع ماه ژانویه بود که قابلیت ارسال و پخش فایل‌های ویدئویی زنده در Instagram Stories گنجانده شد، اما  به این صورت که تنها 24 ساعت دوام می‌یافتند و پس از گذشت این زمان خودبه‌خود حذف  می‌شدند. امکان ذخیره‌سازی فایل‌های ویدئویی و تصویری عکس از ماه دسامبر فراهم آورده شد ولی فایل‌های ویدئویی زنده از این قضیه مستثنا بودند. باید گفت که از روز دوشنبه همین هفته ویژگی نگه داشتن این گونه از فایل‌ها بر روی پخش زنده به Instagram افزوده شده است که از طریق آن می‌توان بعدها نیز سری به این فایل‌ها زد و به تماشای آن‌ها پرداخت.
از این پس می‌توانید پس از تماشای یک فایل ویدئویی زنده درصورتی که تمایلی به ذخیره‌ی آن نداشتید بگذارید که حذف شود و در غیر این صورت با کلیک بر روی آن و انتخاب گزینه‌ی Save، در بالا و سمت راست، ذخیره‌اش نمایید.
باید به خاطر داشته باشید که تنها خود ویدیو ذخیره می‌شود و نظرات، لایک ها و تعداد مشاهده‌ها حذف خواهند شد. همچنین طبق روال عادی، ویدئوها پس از ۲۴ ساعت از حالت انتشار خارج خواهند شد. این ویدیو در قسمت phone’s camera نگهداری می‌شود و می‌توانید آن را از طریق Facebook ،Twitter و  YouTube به اشتراک بگذارید.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه