تکنولوژی
مهدی پرهیزی۲۳:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۲۸ مهر

Facebook همان‌طوری که برای کاربران عادی و دوستان‌تان ابزاری ضروری به حساب می‌آید، برای کسب‌وکارها نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. اما حالا این شرکت قصد دارد کاربران خود را ترویج به سفارش غذا و خرید بلیط سینما از روی پلتفرم خود کند.
در گام اول، این شرکت انجام نظرسنجی بین دوستان را بسیار آسان‌تر کرده است. اگر کاربر بخواهد پستی جهت گرفتن آرای دوستانش منتشر کند، می‌توانند ویژگی Recommendations را فعال کنند. این ویژگی باعث اضافه‌شدن اطلاعات آن کسب‌وکار مورد نظر در کامنت و جمع‌آوری تمام نظرهای دوستان‌تان در یک مکان منجر می‌شود.
Facebook در دومین گام، بر پایه‌ی اپلیکیشن تازه منتشر شده‌ی خود به نام Events، می‌خواهد به کاربران امکان آسان پیدا کردن رویدادهای اطراف محل زندگی را بدهد. بنابراین کاربران می‌توانند به راحتی رویدادهایی را که دوستان‌شان در آن مشارکت داشته‌اند مشاهده کنند.
سرآخر دیگر نیازی نیست که کاربران برای سفارش غذا و یا خرید بلیط سینما، Facebook را ترک کنند. از این پس این شرکت امکان سفارش غذا برای رستوران‌هایی را که از Delivery.com و Slice استفاده می‌کنند و بلیط سینماهایی که از طریق Fandango عرضه می‌شوند، می‌توانند از طریق Facebook خریداری شوند.

برچسب هاfacebookFoodOrder
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

فیسبوک شروع به آزمایش مکالمات رمزگذاری شده ی پنهانی در Messenger کرد