نرم افزار
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۱۷ آذر

هر روزه با پیشرفت تکنولوژی و موفقیت هایی در برنامه نویسی، اپلیکیشن های جذاب و سرگرم کننده حتی کاربردی به بازار عرضه می شود. این بار کمپانی Blippar در لندن با ساخت برنامه کاربردی تشخیص چهره به کاربران این امکان را می دهد تا چهره های مورد نظر خود را حتی از روی صفحه نمایش تلویزیون اسکن کنند. این برنامه Face Profile نام دارد و با دقت بالایی تصویر چهره را اسکن و مشخصات را شناسایی می کند.
البته لازم است بگوییم این برنامه در حال حاضر تنها قادر به اسکن چهره افراد مشهور و رسانه ای می باشد و پس از دریافت تصاویر آنها، به صورت خودکار می تواند اطلاعات و مشخصات فردی آنان حتی صفحات آنان را در فضای مجازی را در اختیار کاربر قرار دهد. البته کاربر نیز می تواند با ایجاد پروفایلی در نرم افزار مشخصات خود را با اسکن چهره اش ثبت نماید.
اپلیکیشن Blippar تاکنون برای سیستم عامل iOS  و  Android ارائه شده و کاربران می توانند با اسکن تصاویر افراد مشهور، اطلاعاتی بیشتری در رابطه با زندگی حرفه ای و خصوصی آنان کسب کنند. توسعه دهندگان می گویند با به روزرسانی هایی که در آینده برای برنامه ارائه می شود مشخصات مربوط افراد بیشتری در برنامه بارگذاری خواهد شد.
پروفایل شامل، اطلاعات و تصاویر، لینک های مربوط به صفحات فرد در شبکه های اجتماعی، موسیقی مورد علاقه و حتی همزاد  این افراد مشهور می باشد. علاوه بر این، کاربران قادر به کمک در افزودن مطالب ویرایش اطلاعات خواهند بود که پس از بررسی و صحت مطالب، توسط مدیران به ثبت خواهد رسید.
بیش از 70000 هزار چهره در این برنامه بارگذاری شده است که از آن جمله می توان بازیگران، سیاستمداران، نوازندگان، خوانندگان، بازرگانان، نویسندگان، ستاره های ورزشی و دانشمندان را نام برد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه