اپلیکیشن
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۷ چهارشنبه ۱۰ بهمن

اسپاتیفای آماده می‌شود قابلیت مسدود کردن را به برنامه‌اش اضافه کند، در این صورت کاربران می‌توانند هنرمندانی را که مایل به شنیدن کارهای آن‌ها نیستند را mute کنند. هم اکنون اسپاتیفای ویژگی "don’t play this artist" را در جدیدترین اپ iOS خود آزمایش می‌کند. این ویژگی به آسانی به کاربر اجازه‌ی مسدود کردن هر نوع اجرایی را از هنرمند انتخاب شده می‌دهد، بنابراین آهنگ‌های این هنرمند از کتابخانه، لیست پخش، جدول برترین‌ها، و حتی ایستگاه‌های رادیویی پخش نمی‌شوند.
به نظر می‌رسد قابلیت مسدود کردن فقط برای آهنگ‌هایی فعال می‌شود که هنرمند به تنهایی آن‌ها را خوانده و شامل ترک‌هایی که با دیگر افراد خوانده شده، نمی‌شود. این خبر که در ابتدا توسط Thurrott منتشر شد، یادآور می‌شود اسپاتیفای پس از یک سری مسائل جدی در سال ۲۰۱۷ تصمیم گرفت این قابلیت را عرضه نکند.
اخیرا و پس از آنکه اسنادی مربوط به رسوایی اخلاقی خواننده‌ای به نام R.Kelly منتشر شدند، اسپاتیفای هم تحت فشار قرار گرفت تا قابلیتی را برای مسدود کردن پخش آهنگ برخی خوانندگان ارائه دهد. کاربران با به راه انداختن اعتراضی با عنوان #MuteRKelly به اتخاذ این تصمیم توسط اسپاتیفای کمک کردند. هر چند پیش از این اسپاتیفای R.Kelly را از لیست پخش انتخابی‌اش حذف کرده بود، اما باز هم خوانندگان قادر به استریم موسیقی‌هایشان در این سرویس بودند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه