ایران
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۷ جمعه ۱۸ آبان

آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات طی حکمی، امیر ناظمی رئیس سازمان فناوری اطلاعات را با حفظ سمت به‌ عنوان رییس هیات بررسی و تصویب طرح‌های ملی اشتغال روستایی منصوب کرد.
به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، در حکمی که از سوی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات صادر شده، آمده است:
نظر به اهمیت استفاده‌ی بهینه از منابع تخصیص‌ یافته برای اشتغال روستایی و عشایری همچنین ضرورت بهره‌گیری از این فرصت برای توسعه و تثبیت مشاغل مرتبط با بخش فاوا جناب‌عالی را با حفظ سمت به‌ عنوان رییس هیات بررسی و تصویب طرح‌های ملی اشتغال روستایی منصوب می‌نمایم.
امید است با اتکا به قادر متعال ضمن تلاش حداکثری در رعایت ضوابط، پرهیز از تبعیض و حمایت از پروژه‌های الویت‌دار، خدمت‌گذاری به‌ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را سرلوحه‌ی کار خود قرار داده و در جهت تحقق اهداف دولت تدبیر و امید موفق و موید باشید.
امیر ناظمی دارای دکتری مدیریت فناوری از دانشگاه علامه طباطبایی است و مدیریت گروه آینده اندیشی مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور را برعهده داشته و علاوه بر آن مجری پروژه‌ی نقشه‌ی راه خدمات بانکداری جامع، مدیر روش شناسی پروژه‌ی نقشه‌ی راه صنایع الکترونیک مخابرات ایران و مدیر روش شناسی طرح نقشه‌ی راهبردی توسعه امنیت فضای تبادل اطلاعات کشور را در رزومه‌ی کاری خود دارد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه