سرگرمی
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۲۷ دي

به تازگی رسانه ها نام 5 بازی برتر سال 2017 را منتشر کرده اند. این فهرست شامل بازی هایی می شود که برای نسل جدید کنسول های بازی تولید شده اند. 21 مارس 2017 سری چهارم بازی Mass Effect: Andromeda منتشر خواهد شد. سازندگان این سری از بازی به طرفداران خود وعده داده اند که این نسخه دارای ویژگی های جدید در دنیای بازی ها ارائه خواهد داد. البته جهان این بازی چند برابر از نسخه ی قبلی بزرگتر می باشد.
در آخرین همایش کمپانی E3 Sony به طرفداران وعده انتشار بازی God of War  داده شد. در این سری بازی، شروع جدیدی برای کریتوس است. او به عنوان یک انسان و به دور از سایه‌ی خدایان، درسرزمین‌های ناشناخته‌ی اسکاندیناوی (Norse) به دنبال خلوتی برای خویش است. با هدفی جدید و به همراه پسرش، کریتوس باید برای بقا با قدرت مبارزه کند. نکته جالب آن است که Kratos  پیرتر شده و اکنون از یک پسر بچه مراقبت می‌کند و در حال آموزش وی برای تبدیل پسر بچه به یک جنگجو می باشد.
در سال جاری استدیو Rockstar Games نیز برای علاقه مندان، بازی Red Dead Redemption را آماده کرده است. در سری دوم این بازی، گیمر بازی را در غرب وحشی آغاز کرده است. به گزارش منتشر شده در رسانه ها سری دوم نیز همانند سری اول Grand Theft Auto V سه شخصیت اصلی خواهد داشت.
در اواخر ماه جاری نیز کمپانی CAPCOM، بازی جدیدی در ژانر وحشت Resident Evil 7 عرضه می کند. در این سری شخصیت اصلی بازی Ethan Uinters، برای یافتن همسر گمشده خود به شهر کوچک Dalva در لویزیانا سفر می کند. 
در آخر نیز Red Barrels از آنونس سری دوم بازی Outlast 2 رونمایی کرده است. گفته شده که دارندگان گوشی های آیفون نیز می توانند از این بازی لذت ببرند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه