موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۸:۰ - ۱۳۹۷ يکشنبه ۲ ارديبهشت

در پاسخ به این سؤال که کدام گوشی بهترین انتخاب برای بازی‌های موبایلی است، مطمئناً پاسخی بیش از یک نام را خواهید شنید.
بهترین گوشی‌های هوشمند نه‌ تنها اجازه خواهند داد تا بازی‌های پیشرفته‌ای را بر روی سیستم گوشی خود نصب کنید بلکه با استفاده از آن‌ها، می‌توانید از تکنولوژی‌های جدید نظیر واقعیت مجازی نیز بهره ببرید.
گفتنی است، مدل‌هایی که در حال حاضر در بازار گوشی‌های هوشمند پیشرو هستند؛ به‌ احتمال‌ زیاد موقعیت خود را تا سال ۲۰۲۰ حفظ خواهند کرد. در آخرین بررسی کارشناسان این حوزه، فهرستی از برترین گوشی‌های هوشمند مناسب برای اجرای بازی‌های موبایلی، بر اساس پارامترهایی نظیر قدرت، وضوح صفحه، ظرفیت باتری، پشتیبانی از VR و غیره انتخاب‌ شده‌اند.
اولین جایزه‌ در رتبه‌بندی توسط iPhone X، به دلیل بالا بودن ظرفیت باتری و کیفیت و وضوح‌بالای صفحه‌نمایش انتخاب شده است. در جایگاه بعدی این رتبه‌بندی، مجدداً نام محصولی دیگر از Apple، یعنی iPhone 8 Plus به چشم می‌خورد.
جایگاه سوم توسط Samsung Galaxy S9 و S9 Plus تصاحب‌ شده است. گفته‌ شده است که این مدل‌ها دارای بهترین صفحه‌نمایش این شرکت هستند. گرافیک و پردازنده‌ی این دو محصول توسط کارشناسان و منتقدان مورد تقدیر واقع‌ شده است. در رتبه‌های بعدی نیز محصولاتی نظیر Sony Xperia XZ2 ،Razer Phone ،Moto Z2 Force و Google Pixel 2 XL قرار دارند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه