کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۲۸ مهر

پس از اضافه کردن سامانه‌ی cross-platform اندازه‌گیری بازدیدها، Facebook Analytics برای اپلیکیشن‌ها نیز از طریق ارائه‌ی Push Notification به کسب‌وکارها جهت تبلیغ کار خود معرفی شده است.
Facebook در ابتدا ابزار کمپین Push Notification خود را برای کسب‌وکارها در کنفرانس امسال F8 معرفی کرد و نسخه‌ی آزمایشی عمومی آن را نیز ماه گذشته راه‌اندازی نمود. طبق آمارهای منتشر شده از سوی Facebook، این قابلیت از زمان انتشارش مورد استقبال مناسبی قرار گرفته است و ۱۰هزار اپلیکیشن درخواست استفاده از آن را داده‌اند. همچنین مشاهده شده، ۱۸۰ درصد از کاربران یک اپلیکیشن با استفاده از همین ابزار رشد داشته است. طبق مطالعات صورت گرفته توسط Facebook، یکی از هر ۵ اپلیکیشن دانلود شده هیچ‌گاه باز نمی‌شوند و ۶۰ درصد اپلیکیشن‌ها کم‌تر از ۱۰ بار استفاده می‌شوند. ارسال اعلانات Push راهی برای چنین اپلیکیشن‌هایی است که به کار بگویند: آهای، من هنوز هستما!
البته نکته‌ی مهم آن است که Push Notification اگر به درستی مورد استفاده قرار نگیرد، می‌تواند اثرات سوئی داشته باشد. به همین دلیل Facebook از  توسعه‌دهندگان می‌خواهد که از این  قابلیت به صورت هوشمندانه و کارآمد استفاده کنند.

برچسب هاfacebookAnalytics
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

Facebook آمارهای تحلیلی ۳۴ هزار بات سرویس Messenger خود را منتشر ساخت