موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۷:۰ - ۱۳۹۷ سه شنبه ۱۶ مرداد

مدیریت کمپانی Motorola اعلام کرد پرچم‌دار جدید، مجهز به تکنولوژی ارتباطی نسل پنجم خود را در سال آینده به بازار عرضه خواهد کرد. در پی انتشار این خبر، برخی از کارشناسان به بررسی ویژگی‌های محصول Motorola Moto Z3 در فضای مجازی پرداخته‌اند.
تولیدکنندگان بر این باورند که با توجه به قیمت ۵۵۰ دلاری این محصول در آمریکا، این پرچم‌دار قادر است با گوشی‌های مقرون‌به‌صرفه‌ی چینی در بازار رقابت کند. یکی دیگر از مزیت‌های رقابتی Motorola Moto Z3، ماژول 5G است که عملکرد اینترنت با سرعت‌ بالا را برای کاربر فراهم می‌کند.
تصمیم گروه بازاریابی این کمپانی، حذف جک هدفون و جایگزین شدن تکنولوژی جدیدتری برای محصول است. انتقال رنگ با کیفیت بالا، وضوح تصویر، صفحه‌نمایش AMOLED و رزولوشن Quad HD محصول را بار دیگر از رقبا متمایز می‌سازد. همچنین کاربر می‌تواند با استفاده از ویژگی‌های این محصول، کنتراست صفحه‌نمایش را تنظیم کند.
علاوه بر این، دوربین دوگانه با کیفیت ۱۲ و ۱۲ مگاپیکسل در قاب پشتی گوشی هوشمند قرار گرفت. این ویژگی سبب می‌شود تا محصول با گوشی‌های هوشمندی نظیر Huawei P20 Pro و iPhone X مقایسه شود. اطلاعات بیشتر در مورد این گوشی‌ هوشمند، در ماه نوامبر به‌ صورت رسمی اعلام خواهد شد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه