موبایل و تبلت
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۶ سه شنبه ۲۹ اسفند

پس از فروش بخشی از کسب‌وکار ساخت تلفن‌های هوشمند و دور دیگری از اخراج کارکنان، HTC در نهایت مجبور شد تا وعده‌اش را با کم کردن تعداد نمونه کارهایش اصلاح کند. در حقیقت، این شرکت به دنبال انتشار تعداد محدودی مدل در سال جاری است. گل سر سبد آن هم، گوشی پرچمدارش با عنوان Imagine است و بر اساس اطلاعات فردی آشنا با برنامه‌های شرکت، این کار تحت نام تجاری HTC U12 Plus به بازار عرضه می‌شود.
U12 Plus ظاهرا طراحی شده است تا با Galaxyها، Mateها، و دیگر تلفن‌هایی با طراحی‌های "مدرن" رقابت کند.
قسمت جلویی U12 Plus دارای یک LCD در اندازه‌ی 6 اینچ با وضوح تصویر WQHD Plus، همچنین یک جفت دوربین سلفی 8 مگاپیکسل در بخش حاشیه‌ی بالایی نازک آن است (شبیه به HTC U11 EYEs که به تازگی معرفی شده).
از لحاظ مشخصات داخلی، U12 Plus دارای تراشه‌های Snapdragon 845، همراه با 6 گیگابایت RAM و 64 تا 128 گیگابایت حافظه‌ی داخلی است. این مدل دارای باتری 3420 میلی آمپر ساعت است.
دو دوربین در عقب آن گنجانده شده، یکی 16 و دیگری 12 مگاپیکسل که در دو طرف بالایی فلش LED و اسکنر اثر انگشت آن قرار دارند.
علاوه بر Imagine، شرکت HTC دارای یک جفت تلفن تمام صفحه، ارزان قیمت به نام‌های Breeze و Breeze Plus است که به ترتیب با عنوان های HTC Desire 12 و ِDesire 12 Plus وارد بازار می‌شوند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه