اپلیکیشن
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۲۳ آذر

اپلیکیشن Facebook Events که پیش‌تر در اکتبر  سال جاری میلادی بر روی پلتفرم iOS منتشر گشته بود، حالا نسخه‌ی Android آن ارائه شده است. این اپلیکیشن به کاربران کمک می‌کند تا رویدادهای جاری در محل زندگی خود را مشاهده، تاریخ رویدادهای آتی شخصی خود را در آن اضافه و کلیه‌ی رویدادهای تقویم خود را در آن مدیریت نمایند.
اپلیکیشن Events همچنان به محبوبیت بالایی بر روی پلتفرم iOS نرسیده است. رتبه‌ی این اپلیکیشن در بخش برنامه‌های شبکه‌های اجتماعی App Store در حدود ۲۵۰ تا ۵۰۰ قرار دارد. اما استفاده‌ی بالا و گرفتن کاربر زیاد هیچ‌گاه از اهداف آن عنوان نشده است. این اپلیکیشن به منظور کمک به برون‌گراهای Facebook و برگزارکنندگان رویدادها جهت طرح‌ریزی و مدیریت بهتر رویداد می‌باشد. این می‌تواند منجر به تجربه‌ای بهتر برای هر کاربر گردد، چراکه آن برگزارکننده می‌تواند دوستان خود را از طریق حساب کاربری Facebook به آن رویداد دعوت کند.
اگر Facebook بتواند استفاده‌ی کلی از بخش Events خود را بدون توجه به چگونگی ورود کاربران به آن افزایش دهد، می‌تواند نسبت به رقبای موجود خود گام بسیار بلندی بردارد. هیچ شبکه‌ی اجتماعی دیگری قابلیت تنظیم رویداد ندارد. Eventbrite نیز دارای ویژگی شبکه‌ی اجتماعی نمی‌باشد.

برچسب هاFacebook Events
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

Facebook برنامه‌ی Events خود را راه‌اندازی کرد