سرگرمی
سارا محمد علیئی۷:۰ - ۱۳۹۷ جمعه ۸ تير

سازندگان Cyberpunk 2077 پس از انتشار دومین ویدئوی رسمی از بازی خود، تصمیم گرفته‌اند مدت بیشتری برای انتشار بازی صبر کنند. درنتیجه به نظر می‌رسد علاقمندان زودتر از سال ۲۰۲۰ شاهد این بازی جذاب نخواهند بود. اطلاعات منتشر شده در مورد تعویق زمان عرضه‌ی بازی در سایت رسمی کمپانی سازنده تائید شده است.
به گفته‌ی مارتین لوینسکی، عدم ارائه‌ی بازی در زمان مقرر نشان‌دهنده‌ی شکست و یا مشکلات در پروژه نیست بلکه کارکنان CD Projekt RED قصد دارند تا سخت کار کنند و یک بازی تمام‌عیار را ارائه دهند. آن‌ها با هر بار بررسی، ایده‌های جدیدی برای جذاب‌تر شدن بازی به ذهنشان می‌رسد و آن را در بازی پیاده‌سازی می‌کنند. او افزود شاید طرفداران کمی از خلف وعده‌های ما ناراحت شوند اما مطمئناً مدت‌زمان بیشتر برای یک بازی نتیجه‌ی بهتری خواهد داشت و مطمئناً از نتیجه‌ی کار شگفت‌زده خواهند شد.
هم‌زمان، خالق اصلی بازی کامپیوتری Cyberpunk 2020، آقای Mike Pondsmith در گفتگو با خبرنگار YongYea گفت بیش از ۳۰ سال است که تولید چنین پروژه‌ی با کیفیتی را در سر می‌پروراند. با توجه به این موضوع، به نظر می‌رسد برای این بازی با ویژگی‌های منحصربه‌فرد این‌چنینی، کمی منتظر ماندن ارزشش را داشته باشد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه