سرگرمی
سارا محمد علیئی۱:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۱۴ آذر

انتشار جدید بازی ماجراجویی Dreamfall Chapters محصولی از کمپانی Deep Silver، برای کنسول های PlayStation 4  و Xbox One در تاریخ ۲۴ مارس ۲۰۱۷ منتشر خواهد شد. هزینه خرید نسخه جدید بازی ۳۰ یورو اعلام شده است.
این بازی برای اولین بار در سال ۲۰۱۳ و پس از جمع آوری هزینه مورد نیاز سازندگان برای تولید بازی توسط کمپینی در کیک استارتر معرفی شد. نویسنده این بازی فردی نروژی به نام راگنر ترنکویست، نویسنده بازی معروف The Secret World  و کارمند کمپانی Funcom است. در ابتدا قرار بود بازی، به عنوان یک داستان کامل ارائه شود اما در روند تولید، توسعه دهندگان تصمیم به تقسیم آن به قسمت های مختلف گرفتند که آخرین نسخه آن در تابستان سال جاری معرفی شد.
آخرین سری Dreamfall Chapters با نام  Dreamfall: The Longest Journey منتشر شده بود. داستان بازی به سال ۱۹۹۹ بر می گردد و همانند قسمت های گذشته بازی، گیمر در دو دنیای موازی سفر می کند. داستان بازی در یک دنیای خیالی اتفاق می افتد، دنیایی پر از رویا و واقعیت، پر از علم و جادو و پر از هرج و مرج و بی نظمی است. شخصیت اصلی بازی، دختری با نام Zoecastillo می باشد. او بر اثر یک حادثه ی ناگهانی، ضربه ای به سرش وارد می شود که این ضربه باعث می شود Zoe به حالت کما برود  و در نتیجه این اتفاق، داستان های جالبی شکل بگیرد.
در حال حاضر تنها نسخه  Dreamfall Chapters برای macOS  Linux و Windows منتشر شده است. این بازی متشکل از ۵ اپیزود می باشد که در مجموع شامل ۱۳ فصل می گردد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه