سرگرمی
سارا محمد علیئی۸:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۲۶ بهمن

مدیران کمپانی آمریکایی Rockstar Games تصمیم گرفته اند تا نسخه PC  بازی Red Dead Redemption 2 را برای علاقه مندان به این بازی عرضه کنند. این خبر روز یکشنبه در نشریه ی تخصصی Life منتشر شده است. البته هکر ها به تازگی پرتال Denuvo را هک کرده اند و این بازی را به صورت غیرقانونی برای نسخه PC دانلود کرده اند.
برنامه نویسان این بازی برای ساخت آن به طور دقیق تاریخ وسترن را مورد مطالعه قرار داده اند. بنابراین بخش دوم از بازی پر فروش کمپانی Rockstar Games، برای کامپیوتر های شخصی و متفاوت از نسخه ی اول ارائه خواهد شد. بازی Red Dead Redemption اولین بار مارس 2010 برای کنسول Xbox 360 و PlayStation 3 روانه بازار شد.
اطلاعات این بازی کاربران را به یاد بازی Grand Theft Auto V خواهد انداخت. چند سال قبل مدیر کمپانی Rockstar Games از معرفی پنجمین سری بازی GTA برای نسل هفتم کنسول های بازی های کامپیوتری خبر داد و پس از آن این بازی برای PC منتشر شد. انتشار بازی Red Dead Redemption 2 برای پایان سال جاری برنامه ریزی شده است و بر اساس اعلام رسمی گویا قرار است همزمان برای کنسول های Xbox One و PlayStation 4 نیز عرضه گردد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه