سرگرمی
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۳۰ فروردين

تریلر جدید بازی Injustice 2 در سرویس ویدئویی YouTube به اشتراک گذاشته شده است. در این تریلر جدید ویژگی پرسوناژ Poison Ivy به صورت انحصاری نمایش داده می شود. دکتر پاملا ایزلی یک دکتر بیوشیمی خلاق بود که تنها یک هدف داشت و آن هم این بود که دنیا را به یک جای بهتر برای گیاهان تبدیل کند. وی در آزمایش با یک پیچک سمی مسموم شد و تغیراتی در ژنتیک وی اتفاق افتاد. این شخصیت اولین بار در کمیک بتمن، در حدود سال 1966 خلق شد. در این بازی، وی دارای توانایی های بسیاری جالبی است.
بازی Injustice 2 یک بازی ویدئویی، در سبک مبارزه‌ای است که توسط ندررلم استودیوز ساخته شده است. حال برای آشنایی شما با این بازی، بهتر است نگاهی اجمالی به برخی از شخصیت های این بازی بیندازیم:
Superman پس از سرنگونی فرمانروایش در یک زندان مخصوص حبس ابد شده است. اما پس از اتفاقاتی درمی یابد که حضور او در مبارزات موثر خواهد بود و دوباره تصمیم می گیرد تا اتحاد جدیدی را تشکیل دهد.
Aquaman حاکم آتلانتیس، پس از سرنگونی حکومت سوپرمن، سرزمین و حکومت خود را از نفوذ در امان نگه داشته است. اما این بار تهدیدات جدید حکومتش را دستخوش حوادث خواهد کرد.
Atrocidus یا همان فانوس قرمز که تنها هدفش، انتقام گرفتن از اعضای گروه Sinestro Corps برای کشتار ظالمانه مردمان سرزمین اش است. او قصد دارد با استفاده از نیروی خود، قلمرو فانوس های قرمز را گسترش دهد.
Batman در کارش قوانین خاصی دارد و هیچگاه دشمنانش را نمی کشد و از نظر او قانون شکنی یعنی خاتمه تمایز وی با دشمنانش.
Bane نیز همچنان توسط بت من در حال تعقیب است، اما او تصمیم خود را گرفته تا از خائنین حکومت سوپرمن انتقام بگیرد.
Robin ابتدا نیز در گروه مبارزان بزرگ شد و همیشه با روش بتمن برای مبارزه مخالف بود. حال سوپرمن را به عنوان استادش انتخاب کرده است.
Flash سریع‌ترین شخص زنده بر روی زمین است، اما پس از وقایع رخ داده، به صورت فردی عادی در جامعه ظاهر می‌شود. حال باید دید اتفاقات جدید سبب می شود تا وی دوباره اعتبار خود را بدست آورد و یا خیر.
از دیگر شخصیت های این بازی می توان، Black Adam، Black Canary ، Blue Beetle، Brainiac، Captain Cold، Catwoman، Cheetah، Cyborg، Darkseid، Deadshot و Doctor Fate  را اشاره کرد. این بازی در تاریخ ۱۶ می (۲۶ اردیبهشت) برای پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه