موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۸:۰ - ۱۳۹۷ چهارشنبه ۱۳ تير

گوشی هوشمند Moto One یکی از سه‌ گوشی هوشمند کمپانی Motorola که قرار است بر روی سیستم‌عامل Android One اجرا شود، هنوز به‌ صورت رسمی رونمایی نشده اما امروز تصاویری از این محصول بارنگ سفید در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته‌ شده است.
البته به گزارش نشریه‌ی Gizchina، احتمال این نیز وجود دارد که تصاویر منتشر شده به یکی دیگر از محصولات کمپانی تعلق داشته باشد. با توجه به اخبار دیگری که شنیده‌ شده به نظر می‌رسد ویژگی‌های تصویر منتشر شده شباهت زیادی با توصیفات Moto One دارد برای مثال دو دوربین اصلی مجزا در مقایسه با طراحی یکپارچه Moto One Power بر روی قاب عقبی قرار گرفته است.
علاوه بر این باید گفت که در حال حاضر به‌جز اخبار Z3 Play و نسخه‌های مقرون‌به‌صرفه‌ی G و E از گوشی‌های هوشمند Motorola، هیچ خبری از دیگر محصولات این کمپانی در سال جاری، منتشر نشده است. بر اساس برنامه‌ریزی و اعلام رسمی Motorola، قرار است در تاریخ ۲ آگوست از سطح جدیدی از ارتباطات در رابطه با مؤلفه‌هایی همچون دانلود، آپلود و چت ویدئویی در محصولات کمپانی پرده‌برداری شود. انتظار می‌رود این کمپانی در تاریخ وعده داده‌ شده، قدرتمندتر از همیشه ظاهر شود زیرا موفقیت توسعه‌دهندگان در سرنوشت محصول Samsung Galaxy Note 9 که قرار است در تاریخ ۹ آگوست رونمایی شود، تأثیرگذار خواهد بود.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه