موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۸:۰ - ۱۳۹۷ جمعه ۳۱ فروردين

کمپانی Samsung قصد دارد تا در آینده‌ای نزدیک دو گوشی هوشمند جدید خود را معرفی کند. گفته می‌شود که این دو گوشی هوشمند Samsung Galaxy A6 و A6 Plus، ابتدا در خاورمیانه و اروپا عرضه خواهد شد. امروز در شبکه‌های مجازی، ویدئویی از این گوشی‌ها به اشتراک گذاشته شد.
منبع انتشار این اخبار، بلاگر مشهور، OnLeaks است. البته در میان اخبار منتشر شده، گفته می‌شود سامسونگ قصد دارد تا محصول Galaxy A6 را در دیگر بازارها با نام Galaxy J8 و Galaxy J8 Plus عرضه نماید. گوشی‌های هوشمند باید در ماه‌های آینده عرضه شوند تا جایگاه خود را در میان گوشی‌های میان رده تثبیت نمایند و جای گوشی‌های فروخته‌ شده‌ی Galaxy A5 و A7 را پر کنند.
این دستگاه‌ها با مدل‌های SM-A600FN و SM-A605G ارائه خواهند شد. چندی قبل اعلام‌ شده که دو گوشی هوشمند Galaxy A6 و A6 Plus به ترتیب، به ۳ گیگابایت RAM و پردازنده‌ی Exynos 7870 و ۴ گیگابایت رم و پردازنده‌ی Snapdragon 625 مجهز خواهند شد. انتظار می‌رود سیستم‌عامل انتخابی این محصولات Android 8.0 Oreo باشد و از ویژگی‌های دیگر نیز می‌توان به Bluetooth 4.2، نمایشگر AMOLED A6 5,6 اینچی و A6 Plus با ۶ اینچ قطر و پُرت micro-USB اشاره کرد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه