موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۷:۰ - ۱۳۹۷ پنج شنبه ۶ ارديبهشت

Xiaomi به‌ زودی از گوشی هوشمند Mi 6X رونمایی خواهد کرد، البته این محصول قرار است در جهان با نام Xiaomi Mi A2 ارائه شود و امروز نیز تصاویر و ویدئوی جدید از این محصول منتشر شده است. با این‌ حال، این ویدیو اساساً محصول جدیدی را نشان نمی‌دهد و طراحی همانند نسخه‌های قبلی می‌باشد.
از مشخصات ظاهری Mi 6X باید به صفحه‌نمایش 5.99 اینچی (IPS با وضوح Full HD+، 1080х2160) و دوربین دوگانه‌ی اصلی در پنل پشتی اشاره کرد. طراحی محصول تا حدی مدل Redmi Note 5 Pro را برای مخاطب تداعی می‌کند اما در قسمت آنتن تفاوت اندکی دارد.
دستگاه مجهز به پردازنده‌ی Snapdragon 660 و ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی خواهد بود. با قضاوت بر اساس ویدئو، دوربین از دو حسگر: ۱۲ مگاپیکسلی (Sony IMX486 با دیافراگم f/1.8) و ۲۰ مگاپیکسل (Sony IMX376 با دیافراگم f/2.2) تشکیل شده است و البته ظرفیت باتری نیز ۳۰۱۰ میلی‌آمپر ساعت خواهد بود. در مورد ماژول دوربین سلفی با توجه به برخی از تصاویر می‌توان به کیفیت ۲۰ مگاپیکسلی دوربین سلفی پی برد. نکته‌ی جالب دیگر پشتیبانی دوربین اصلی از قابلیت 4K و دوربین سلفی کیفیت 1080 است. Xiaomi Mi 6X در پنج رنگ Cherry Pink ،Flame Red ،Sand Gold ،Glacier Blue و Black عرضه خواهد شد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه