موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۸:۰ - ۱۳۹۶ شنبه ۵ اسفند

تا رونمایی از آخرین پرچم‌دار کمپانی Nokia زمان کمی باقی‌مانده است. مراسم رونمایی از این محصول تا دو روز دیگر و در جریان برگزاری رویداد 25 فوریه در نمایشگاه MWC 2018 صورت خواهد گرفت.
این شرکت قصد دارد نمونه‌ی مقرون‌ به‌ صرفه‌ی Nokia 1، پرچم‌دار جدید، Nokia 9 و مدل میان رده‌ی Nokia 7 Plus را ارائه نماید. امروز تصاویری از نسخه‌ی Nokia 7 Plus به‌ صورت رسمی در شبکه‌های مجازی به اشتراک گذاشته شد.
به نظر می‌رسد Nokia 7 Plus نسخه‌ی بهبود یافته و قدرتمندتر از گوشی هوشمند نوکیا 7 خواهد بود. از زاویه‌ی دید طراحی باید گفت گوشی بدنه‌ای فلزی و در پنل پشتی شیشه‌ای می‌باشد. میزان وسعت قاب در اطراف صفحه‌نمایش کاهش داده‌ شده است. در پنل پشتی دوربین اصلی دوگانه قرارگرفته است. صفحه‌نمایش با قطر 5.2 یا 6 اینچی با نسبت تصویر 18:9 و کیفیت تصویری Full HD Plus  با رزولوشن 2160 در 1080 پیکسل می‌باشد.
دوربین اصلی،اپتیک Carl Zeiss را از مدل Nokia 8 وام گرفته است، این دوربین دو ماژول با وضوح 12 و 13 مگاپیکسل را دارا می‌باشد. از دیگر مشخصات محصول، انتخاب پردازنده‌ی Snapdragon 660 برای گوشی‌های میان رده‌ی این کمپانی است. علاوه براین باید به میزان 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه‌ی داخلی در Nokia 7 Plus اشاره کرد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه