موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۱۶ بهمن

شرکت Huawei در تاریخ 27 مارس اعلام کرد قصد دارد پرچم‌دار جدیدی را به بازار تکنولوژی عرضه نماید. با توجه به اخبار درز کرده و همچنین تصاویری که از یکی از مدل‌های این محصول در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است، احتمال می‌رود که توضیحات کمپانی مربوط به این مدل بوده است.
باید به این نکته اشاره کرد که جزئیات بیشتری در مورد پرچم‌دار جدید این کمپانی وجود ندارد. آن طور که از گفته‌ی کارشناسان استنباط می‌شود این محصول باید به ماژول دوربین 3 گانه مجهز شده باشد. علاوه بر این، تصاویر منتشر شده صحت این ادعا را تائید می‌کند.
البته تصاویر متعددی از این محصول در شبکه وجود دارد اما یکی از آن‌ها دارای صفحه‌نمایشی بزرگ است به‌ طوری‌ که تمامی قاب جلویی محصول را اشغال کرده است. در تصویر دیگری از این گوشی هوشمند، فضای اندکی در بالا و پایین قاب وجود دارد که به نظر می‌رسد اسکنر اثرانگشت نیز در این محدوده تعبیه‌ شده است. از نظر منتقدین، تصویر دوم به واقعیت نزدیک‌تر است.
تاکنون مشخص نشده است دوربین سه‌گانه در این محصول چگونه عمل خواهد کرد. توسعه‌دهندگان Huawei، مطمئنا با چنین ویژگی‌ای در دوربین، از زوم اپتیکال منحصربه‌فرد استفاده کرده‌اند. علاوه بر این گوشی هوشمند Huawei P20 دارای دوربین سلفی دوگانه خواهد بود. یکی دیگر از پیش‌بینی‌ها برای این گوشی دریافت پردازنده‌ی Kirin 970 همانند مدل Mate 10 Pro است. Huawei P20 بر روی سیستم عامل 1 Oreo با رابط کاربری EMUI 8.1 اجرا خواهد شد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه