موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۸:۰ - ۱۳۹۷ جمعه ۸ تير

توسعه‌دهندگان Google سالانه نه‌ تنها سیستم‌عامل جدیدی را به کاربران ارائه می‌کنند بلکه از مدل‌های جدید گوشی هوشمند خود نیز رونمایی می‌کنند. طی دو سال گذشته این کمپانی محصولات خط تولید تلفن هوشمند Pixel را به نمایش گذاشت و گویا تولید نسخه‌ی جدید همچنان در سال جاری ادامه دارد. منبع خبری @OnLeaks با همکاری سایت MySmartPrice، طراحی گوشی‌های جدید Google را به‌طور کامل افشا کرد.
طراحی خارجی Pixel 3 و Pixel 3 XL تغییر چندانی نخواهد کرد. Google ایده‌ی طراحی خود را با درج قسمت شیشه‌ای در بالای قاب پشت دستگاه حفظ خواهد کرد. گوشی هوشمند Pixel 3 XL مجهز به یک محافظ بر روی صفحه‌نمایش خواهد بود. نسخه‌ی Pixel 3 هم دارای صفحه‌نمایش با نسبت تصویر ۱۸:۹ است.
آنچه در تصاویر شاهد آن هستیم عدم وجود دوربین دوگانه در پرچم‌داران جدید کمپانی است، ویژگی که در حال حاضر در بیشتر محصولات جدید در بازار در دسترس است. اما قاب جلویی دستگاه دارای دو دوربین است که ویژگی‌های آن برای تصویربرداری هنوز مشخص نشده است.
رونمایی از دو پرچم‌دار پیشین از سری پیکسل، در تاریخ ۴ اکتبر سال‌های گذشته صورت گرفته است، در نتیجه انتظار می‌رود محصولات جدید Google نیز مجدداً در این تاریخ رونمایی شوند. مشخصات فنی و قیمت در نظر گرفته شده برای این محصول هنوز مشخص نیست.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه