پوشیدنی
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۷ مهر

کمپانی Microsoft آن طور که به نظر می‌رسد مدت هاست که توسعه ی سری اول ساعت های هوشمند خود را آغاز کرده است. به تازگی در شبکه های اجتماعی تصویری منتشر شده است که ساعت هوشمند موجود در تصویر را به نمونه ی اولیه ی ساعت این کمپانی نسبت می‌دهد.
فرض بر این بود که ساعت هوشمند تحت نام تجاری Xbox و هم نام با کنسول های بازی این کمپانی منتشر خواهد شد. لازم به ذکر است کار بر روی این گجت از سال 2013 آغاز شده است و به نظر برخی از کارشناسان می‌بایست کار توسعه تا 2015 تمام می‌شد. علاوه بر این اخبار، گفته شد که ساعت هوشمند این کمپانی امکان همگام سازی با تبلت Microsoft Surface را خواهد داشت.
از دیگر ویژگی های نسبت داده شده به این ساعت می توان امکان شارژ از طریق اتصال مغناطیسی، نمایشگر 1.5 اینچی و حافظه ی ذخیره سازی 6 گیگابایتی و بند قابل تعویض را عنوان نمود. بر اساس پیش بینی کارشناسان ساعت های هوشمند Xbox می توانند به عنوان دستبند های تناسب اندام توسط گیمر ها استفاده شود. در واقع برنامه ریزی توسعه دهندگان با هدف تولید گجتی همراه برای کاربران کنسول های بازی این کمپانی شکل گرفته بود. اما با کمال تعجب هنوز چند وقتی از آغاز این پروژه نگذشته بود که پروژه ی ساعت هوشمند مایکروسافت متوقف شد.
کمپانی در سال 2014 برنامه ریزی خود را به کلی تغییر داد و گجت های تناسب اندام هوشمند را با نام Microsoft Band به بازار عرضه کرد. اما کارشناسان بازار گجت های هوشمند اخبار  Xbox را فراموش نکرده اند و به تازگی تصاویری از نمونه‌ی اولیه ی ساعت تولید شده توسط Microsoft را در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته اند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه