موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۷:۰ - ۱۳۹۷ چهارشنبه ۶ تير

کمپانی Meizu در آوریل سال جاری ۱۵امین نسخه از سری گوشی‌های هوشمند خود را با نام "Meizu 15" را عرضه کرد. مدیرکل این کمپانی، Jack Wong، قبلاً تائید کرده است که نسل جدید پرچم‌دار قرار است تا ۶ ماه دیگر یعنی در ماه آگوست رونمایی شود. البته پس از گذشت زمان، جزئیات بیشتری نیز از محصول جدید در رسانه‌ها منتشر شد.
ظاهراً، طراحی نسل جدید گوشی‌های هوشمند این کمپانی به کلی تغییر خواهد کرد. فریم در اطراف صفحه نمایش کمی باریک‌تر می‌شود و دکمه‌ی صفحه‌ی اصلی مجهز به اسکنر اثر انگشت از پایین صفحه حذف می‌شود.
به گزارش GSMArena، اسکنر اثرانگشت ممکن است به لبه‌های گوشی و یا حتی زیر صفحه‌نمایش منتقل شود. طراحی قسمت پشتی گوشی نیز شبیه به مدل قبلی گوشی هوشمند Meizu 15 است البته هر چه به زمان رونمایی نزدیک شویم اطلاعات موثق‌تری را در مورد این محصول دریافت خواهیم کرد.
قرار است این گوشی هوشمند در دو نسخه‌ی عرضه شود. مدل پایه با پردازنده‌ی Snapdragon 710 و پرچم‌دار نیز با پردازنده‌ی Snapdragon 845 که به‌ احتمال‌ زیاد، Meizu 16 Plus نام خواهد گرفت. در حال حاضر اطلاعاتی وجود دارد که ارزان‌ترین مدل در خط تولید ۴۰۰۰ یوان هزینه خواهد داشت. با این‌ حال به نظر می‌رسد قیمت در نظر گرفته شده در مقایسه با Meizu 15 بیش‌ از حد بالا است.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه