موبایل و تبلت
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۷ شنبه ۲۹ دي

اپل از قاب باتری هوشمندی رونمایی کرد که برای خط تولید آیفون ۲۰۱۸ آن، شامل آیفون‌های XS ،XS Max و XR طراحی شده است.
این قاب‌ها که در دو رنگ سیاه و سفید هستند با قیمت ۱۲۹ دلار عرضه می‌شوند و برای افزودن عمر باتری بیشتر به آیفون طراحی شده‌اند. این قاب از نظر طراحی شبیه به نمونه ی قبلی است که اپل برای آیفون 7 عرضه کرده بود. در قاب جدید برای گنجاندن پک باتری برامدگی در پشت آن وجود دارد.
هر قاب متناسب با گوشی میزان متفاوتی از عمر باتری را فراهم می‌کند. قاب باتری آیفون XS، تا بیش از ۳۳ ساعت زمان مکالمه، بیش از ۲۱ ساعت استفاده از اینترنت، و بیش از ۲۵ ساعت پخش ویدئو را ارائه می‌دهد.
قاب باتری هوشمند XS Max با آیفون XS Max بیش از ۳۷ ساعت زمان مکالمه، ۲۰ ساعت استفاده از اینترنت، و بیش از ۲۵ ساعت پخش ویدئو را ممکن می‌سازد. آیفون XR با قاب باتری XR هم به ترتیب بیش از ۳۹، ۲۲ و ۲۷ ساعت زمان مکالمه، استفاده‌ی اینترنت، و پخش ویدئو دارد.
از زمان معرفی آیفون 7، اپل قاب باتری هوشمند را با توجه به قابلیت شارژ بی‌سیم در آیفون‌های مدل 8، X ،XS ،XS Max و XR عرضه نکرده بود. اپل همچنین هرگز قاب باتری را برای آیفون‌های بزرگ‌تر تهیه نکرده بود و قاب‌های قبلی محدود به آیفون‌های 6، 6s و 7 بودند.
با این حال، در ماه دسامبر، شایعات نشان دادند که آیفون در حال کار بر روی نسخه‌ای سازگار با شارژ بی‌سیم Qi است و لیست محصولات اپل تائید می‌کند که قاب‌های باتری هوشمند جدید در واقع مجهز به پشتیبانی از شارژرهای بی‌سیم Qi هستند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه