گوناگون
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۸ پنج شنبه ۳ مرداد

اینستاگرم و فیس‌بوک انتشار محتوای مربوط به فروش، هدیه و تبلیغ هر نوع محصول مرتبط با تنباکو و الکل را از طریق این شبکه‌های اجتماعی محدود می‌کنند.
به گزارش پیوست طبق گفته‌های سخنگوی فیس‌بوک هر برندی که محتوایی در زمینه فروش یا تبادل این محصولات داشته باشد، باید محتوای خود را محدود به افراد ۱۸ سال به بالا کند.
بر اساس گفته‌های سخنگوی فیس‌بوک، این شرکت از امروز (۲۴ ژوئیه ۲۰۱۹)  خط‌مشی جدیدی را در مورد محدود کردن محتوای مربوط به محصولات الکلی و تنباکو از جمله سیگار الکترونیکی اجرایی خواهد کرد و هر گروه یا تیمی را که در فیس‌بوک الکل یا دخانیات می‌فروشند، در بر خواهد گرفت. بر اساس گفته‌های سخنگوی فیس‌بوک، هر گروهی که از قوانین جدید پیروی نکند، حذف خواهد شد.
به گزارش سی‌ان‌ان، پیش از این، سیاست‌های فیس‌بوک فروش تنباکو و الکل را در مارکت پلیس فیس‌بوک ممنوع کرده‌بود، اما در حال حاضر این ممنوعیت در حال گسترش است و شامل حال کاربران شخصی نیز می‌شود.
فیس‌بوک از ترکیبی از فناوری و گزارش‌های انسانی استفاده خواهد کرد تا هر محتوایی که این قوانین را نقض می‌کند، بیابد و حذف کند. تحت این سیاست جدید، اینفلوئنسرهایی که برای تبلیغات و معرفی محصولات نیکوتین‌دار، پول گرفته‌اند، اجازه خواهند داشت محتوای خود را پست کنند و محدودیت سنی شامل این پست‌ها نخواهد شد. فیس‌بوک در حال بررسی تغییرات در زمینه سیاست‌ فعالیت اینفلوئنسرهااست و با سازمان‌های نظارتی در زمینه بازنگری قوانین، همکاری می‌کند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه