اپلیکیشن
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۷ شنبه ۲۷ بهمن

موزیلا امروز فایرفاکس 15 را با پیشرفت در حالت‌های مرور، منوی اصلی، تنظیمات و تب برای iOS منتشر کرد. کاربران آیفون و آیپد می‌توانند جدیدترین نسخه‌ی آن را هم اکنون از App Store دانلود کنند. بر طبق گزارش موزیلا، فایرفاکس حدود ۳۰۰ میلیون کاربر دارد.
فایرفاکس برای iOS در نوامبر ۲۰۱۶ منتشر شد و از آن پس مرتبا به‌روزرسانی می‌شود. مهم‌ترین مشخصه‌ی فایرفاکس 15 برای iOS امکان دائم خصوصی ماندن حالت مرور است. تب‌های مرورگر دائما شخصی بدین معناست که اگر برنامه‌ای را در تب مرور خصوصی باز کردید و از نرم افزار خارج شدید، فایرفاکس به صورت اتوماتیک دفعه‌ی بعدی که نرم‌افزار را باز کنید آن را به بخش مرور خصوصی می‌فرستد. از سویی دیگر، امنیت بالا از مزایای مرور خصوصی محسوب می‌شود. با این حال، کاربر باید به یاد داشته باشد که علاوه بر بستن خود برنامه، بایستی تب مرور خصوصی را نیز ببندد.
خدمت دیگر فایرفاکس برای iOS ارائه‌ی ظاهری جدید برای منو و بخش تنظیمات است که آن را بسیار شبیه به نسخه‌ی دسکتاپ آن نموده است. در مورد تب نیز، در طراحی جدید گزینه‌های زیادی به آن اضافه شده است که بهترین به‌روزرسانی موزیلا همین تغییر در ترتیب تب است.
تیم موزیلا اظهار می‌دارد که تمام به‌روزرسانی‌ها و پیشرفت در نسخه‌ی جدید، نتیجه‌ی درخواست‌های کاربران بوده است.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه