تکنولوژی
ناهید فرهنگ آسا۲۰:۹ - ۱۳۹۵ جمعه ۲۷ فروردين

ترجمه شده توسط نویسنده

اگر برای خرید اپل واچ دست نگه داشته اید تا مدل نسل دوم آن را خریداری کنید، ممکن است وقتیکه متوجه شوید اپل واچ احتمالا شبیه مدل اولیه آن است، متعجب شوید. ممکن است اپل همان سیاست آیفون را برای معرفی جایگزین اتخاد کند و احتمالا چیزی شبیه "Apple Watch S” را ببینیم. بنابراین، علاقمندان به اپل واچ باید برای مشاهده‌ی تغییرات بنیادی در ظاهر این ساعت هوشمند، به انتظار سال ۲۰۱۷ و عرضه‌ی نسل بعدی این ساعت بنشینند.
مینگ چی کو اظهار داشت؛ در جلسه ای که امروز صبح برگزار شد، او بیان کرده است که انتظار می رود تغییرات خاص و محدود باشند. و این در حالیکه اپل از iphone 3GS به بعد یک سال در میان دقیقا همین سیاست را اتخاذ کرده است، چیز جدیدی نیست.
طبق اظهارات کو، در سپتامپر احتمالا همراه با یک یا دو مدل جدید آیفون، اپل واچ جدید را نیز میبینیم. او همچنین اعلام کرد که تغییرات احتمالی ممکن است شامل عمر باطری، دوربین برای برقراری مکالمات فیس تایم و وابستگی کمتر ساعت به گوشی باشد.
همچنین بر طبق پیش بینی کو، فروش اپل واچ جدید بدلیل ظاهر یکسان با نسل اول آن، 25% کاهش خواهد داشت در حالیکه سال قبل 10.6 میلیون دستگاه به فروش رسید.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه